برخی کاربران پیکسل از مشکلات اندروید 10 در گوشی‌های خود خبر داده‌اند

برخی از کاربران استفاده کننده از گوشی‌های گوگل پیکسل اعلام کرده‌اند پس از به‌روزرسانی به اندروید 10 مشکلات زیادی را تجربه می‌کنند. گوگل هنوز واکنشی به این گزارشات نداشته است.

17

گوشی‌های سری پیکسل به علت دریافت آپدیت‌های اندروید، قبل از سایر مدل‌ها شناخته می‌شوند. اما به نظر می‌رسد این موضوع برای برخی از کاربران گوگل پیکسل چندان خوشایند نبوده، چون به برخی مشکلات اندروید 10 گرفتار شده‌اند.

شماری از کاربران سری گوشی‌های گوگل پیکسل در انجمن XDA اعلام کرده‌اند که پس از آپدیت به اندروید 10 برخی از سنسورهای دستگاه‌شان از کار افتاده است. این موضوع می‌تواند بر قابلیت‌هایی هم‌چون چرخش خودکار صفحه، تنظیم اتوماتیک میزان روشنایی نمایشگر، روشن شدن صفحه با دوبار لمس کردن و فعال شدن گوشی با بلندکردن آن از روی زمین تاثیر گذار باشد.

اکثر کاربران این مشکلات اندروید 10 را روی گوگل پیکسل 3 تجربه کرده‌اند، با این حال حداقل یک نفر نیز اعلام کرده است که چنین مشکلی را با نسل اول گوگل پیکسل نیز داشته است.

یکی از کاربران اعلام می‌کند:

وقتی که تماس می‌گیرم، صفحه نمایش گوشی خاموش می‌شود و هیچ کلیدی نمی‌تواند آن را دوباره روشن کند. هم‌چنین اگر تماسی به صندوق پیام صوتی منتقل شود، هنوز می‌توانیم شماره‌گیر را برای پاسخ دادن مشاهده کنیم.

مشکلات اندروید 10 هیچ ارتباطی با نحوه نصب این آپدیت ندارد. در واقع کاربران چه از طریق OTA و چه از طریق فلش کردن، گوشی خود را به اندروید 10 آپدیت کرده باشند، ممکن است با این مشکلات مواجه شوند. البته لازم به ذکر است شمار گزارشات چندان زیاد نیست، با این حال بهتر است تا انتشار اطلاعیه گوگل و رفع این مشکلات از آپدیت دستگاه خود خودداری نمایید.

اندروید 10 گوگل شامل چندین قابلیت جدید است که از جسچرهای حرکتی جدید این نسخه شروع شده و شامل چیرهای دیگری از جمله مجوزهای دسترسی سختگیرانه‌تر و کنترل حریم خصوصی، حالت فوکوس (Focus Mode) جدید برای غیرفعال کردن برنامه های مزاحم، کنترل ساده‌تر اعلان‌ها و البته حالت تم تیره (Dark Theme) می‌شود.

منبع androidauthority
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

17 نظر برای این مطلب
  1. اشی می‌گوید

    دوستانی ک میخوان آپدیت کنن نکنن بهتره، گوشیم ب فنا رفت بعد آپدیت مصرف شارژ گوشیم دو برابر شده

  2. مجتبی می‌گوید

    یعنی 💩💩 تو اندروید 10 که تمام اعلانها و برنامه هامو از کار انداخته.لعنت بهشون با این بروزرسانیشون

  3. فرحناز می‌گوید

    اندروید ده رو بروز رسانی کردم،عکسها وفیلمهای گالری روپشتیبانی نمیکنه وچیزی دانلود نمیشه……
    آیا راهی داره؟

  4. Saeed می‌گوید

    اندروید ده کردم به نه برنمیگرده تاچش از کار افتاده

  5. masoud.msi می‌گوید

    سلام من شیادومی نوت 9 دارم آپدیت کردم الان قابلیت wifi direct روشن نمیشه ینی وقتی وای فای روشن میکنم wifi direct خاموش میمونه و نمیتونم روشنش بکنم و ایراد دیگه ای که بهش برخورد کردم اینه که میخواستم ریست فاکتوری کنم هرچی میزنم روی ریست فاکتوری موبایل هیچ عکس العملی نداره انگار اصلا واسه این دکمه هیچ چیزی تعریف نشده

  6. Mary.m می‌گوید

    سلام. چرا بعد اندروید ۱۰ آپتدیت کردم ، چرا نمیشه کش سیستم گوسی حافظه داخلی پاک کرد؟؟ گوشی فقط کش کارت حافظه خارجی پاک میکنه 😔 من اندروید ۱۰ نمیخوام 😒 گوشی کند شده هنگ میکنه از سایت میندازه بیرون …باطری خالی میکنه زود. بعضی موزیک پلیرام از کار افتادن. .
    چکارکنم به اندروید ۹ برگرده؟😐🤥

  7. علی می‌گوید

    سلام گوشی من نوت هشت پرو شیائومی هست ارتقا زدم اندروید 10 ولی الان گوشیم خیلی زود شارژ خالی میکنه علتش چیه

    1. نوید می‌گوید

      دقیقا منم

  8. yasi می‌گوید

    سلام
    من گوشیم انر 10 لایت هست اپدیت اومد براش 3 گیگ اپدیت کردم موقع نصب ارور داد.لطفا جواب بدین

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      چه اروری داد!؟ الان گوشی چه وضعیتی داره؟

      1. yasamin می‌گوید

        فقط مینویسه پکیج ارور. باید دوباره دانلودش کنم.لطفا کمکم کنید

        1. محسن صحافی می‌گوید

          باید دوباره دانلودش کنید. به بخش به‌روزرسانی نرم افزار در بخش تنظیمات برید و تلاش کنید دوباره دانلودش کنید

          1. پری می‌گوید

            ببخشین من اندرویدمو آپدیت کردم شد۱۰ الان نتم خیلی ضعیف شده Hمیده اصلا فورجی نمیشه

          2. محسن صحافی می‌گوید

            سلام
            گوشی‌تون چی هست؟

  9. مصطفی می‌گوید

    گوشی من نوکیا 2.2 هست و ده روزه که اپدیتش کردم اندروید ان از 9 به10 ارتقا یافته گاهی اوقات از وقتی اپدیت شده هنگ میکنه باتری خالی میکنه برنامه های گوگل پلی هم اندروید 10نداره خاهشن رسیدگی شه

    1. محسن صحافی می‌گوید

      دوست عزیز
      ما به چی رسیدگی کنیم؟ مشکلی که فرمودید با ریست فکتوری معمولا مرتفع میشه. موقع ریست فکتوری مراقب اطلاعات روی گوشی‌تون باشید و اگر وارد نیستید حتما از یک فرد ماهر کمک بگیرید.

  10. مهرداد می‌گوید

    با اپدیت کردن گوشی به اندروید ده نرم افزار شصت مربوط به بانک ملی دیگر کار نمیکند و دیگر از رمز یکبار مصرف بانک دیگه نمیشه استفاده کرد،وقتی داخل یک نرم ازار هستم و گوشی زنگ میخوره با کلیک کردن روی ان جهت پاسخگویی تماس محو میشه و همانطور زنگ میخوره تا اینکه مخاطب خودش قطع کنه