نسل جدید فناوری شارژ سریع SuperVOOC اوپو در راهست؛ شاررژ کامل گوشی در 20 دقیقه!

اوپو قرار است به‌زودی از نسل جدید فناوری شارژ سریع SuperVOOC رونمایی کند. گفته می‌شود این سیستم شارژ سریع می‌تواند یک باتری 4 هزار میلی‌آمپرساعتی را در عرض 20 دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

0

بریان شن معاون مدیرعامل اوپو به‌تازگی اعلام کرده است که دستاور بزرگ این شرکت به زودی رونمایی خواهد شد. مطابق گفته‌های شن اوپو به‌زودی نسل جدید فناوری شارژ سریع SuperVOOC را معرفی خواهد کرد. این نسل قرار است عملکردی چشم‌گیرتر از نمونه فعلی را ارایه دهد. SuperVOOC قرار است سریع‌تر شود و اگر این اتفاق رخ دهد به قدرتمندترین فناوری شارژ سریع دنیا مبدل خواهد شد.

شارژ سریع SuperVOOC

نسخه فعلی این سیستم شارژ سریع، امکان استفاده از شارژرهای 50 واتی را به ارمغان می‌آورد، بنابراین انتظار می‌رود این رقم در نسخه آینده به بیش از 50 وات برسد. مطابق پستی که بریان شن در شبکه اجتماعی ویبو منتشر کرده است، این نسل از شارژ سریع اوپو می‌تواند از شارژرهای 80 واتی پشتیبانی کند. به این ترتیب این فناوری قادر است یک باتری 4 هزار میلی‌آمپر ساعتی را در مدت 20 دقیقه به صورت کامل شارژ کند.

متاسفانه به نظر می‌رسد که گوشی‌های قدیمی اوپو از این فناوری پشتیبانی نکنند. این موضوع شامل محصولاتی از قبیل اوپو R15 و اوپو R17 نیز می‌شود. البته ما نیز امیدوار بودیم چنین اتفاقی رخ می‌داد و تمام محصولات فعلی اوپو از این فناوری جدید پشتیبانی می‌کردند، بنابراین در حال حاضر باید تا رونمایی از نسل جدید SuperVOOC و هم‌چنین گوشی‌های پشتیبانی کننده از آن صبر کنیم.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.