تبلت گلکسی تب اکتیو پرو سامسونگ رسما معرفی شد

پس از هفته‌ها درز شایعات مختلف پیرامون تبلت جدید سامسونگ که به تازگی نیز توانسته بود گواهینامه FCC را دریافت کند، سرانجام شرکت کره‌ای از این محصول با نام گلکسی تب اکتیو پرو در نمایشگاه ایفا 2019 پرده برداشت.

0

تبلت گلکسی تب اکتیو پرو را می‌توان نسخه جان سخت‌تر گلکسی تب اکتیو دانست که اکنون از استاندارد عایق IP68 و استاندارد نظامی MIL-STD 810G پشتیبانی می‌کند. به واسطه این ویژگی تبلت جدید سامسونگ علاوه بر مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و آب در عمق 1.5 متری آب شیرین، می‌تواند از سقوطی از ارتفاع 1.2 متر نیز جان سالم به در ببرد.

هرچند این محصول هم اکنون در ایفا 2019 برلین در معرض دید عموم قرار گرفته، با این حال سامسونگ به جز ذکر مواردی همچون نمایشگر 10.1 اینچی، سازگاری با قلم اس پن و پشتیبانی از Samsung DeX، هیچ گونه اطلاعاتی پیرامون سایر سخت افزار گلکسی تب اکتیو پرو منتشر نکرده است.

تب اکتیو پرو

البته چندی پیش شاهد انتشار بنچمارک‌هایی از این تبلت با بهره‌مندی از تراشه اسنپ‌دراگون 710 به همراه 4 گیگابایت حافظه رم به بیرون درز پیدا کرد. به هر حال تبلت گلکسی تب اکتیو پرو سامسونگ از ماه آینده میلادی به ترتیب با قیمت 599 و 679 دلار به ترتیب برای نسخه‌های وای‌فای و LTE در بازار آلمان عرضه خواهد کرد.

هرچند شرکت سازنده وعده پشتیبانی 4 ساله انتشار به روز رسانی‌های جدید برای این محصول را داده است، با این حال تاکنون اطلاعاتی در رابطه با عرضه یا عدم عرضه این تبلت سامسونگ در سایر بازارها ارائه نشده است.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.