نوبیا رد مجیک 3 اس با اسنپ دراگون 855 پلاس و باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

نوبیا ساعاتی پیش از گوشی گیمینگ جدید خود به نام رد مجیک 3 اس رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به چیپست اسنپدارگون 855 پلاس و باتری 5 هزار میلی‌آمپرساعتی مچهز شده است.

0

نوبیا امروز از گوشی هوشمند مخصوص به بازی خود به نام رد مجیک 3 اس رونمایی کرد. این مدل به عنوان جانشین نوبیا رد مجیک 3 معرفی شده است. این نسخه تمام قابلیت‌های خوب نسل پیشین از جمله طراحی جذاب و مخصوص به گیم، کلیدهای شبیه‌ساز مناسب بازی و باتری قدرتمند را حفظ کرده است. استفاده از یک چیپست قدرتمندتر و هم‌چنین بهبود عملکرد خنک‌کننده موجب می‌شود این گوشی هوشمند قدرت پردازشی فوق‌العاده‌ای را ارایه دهد.

طراحی نوبیا رد مجیک 3S

طراحی گوشینوبیا رد مجیک 3 اس بسیار شبیه به نسل قبلی خود است. در واقع تشخیص دادن این دو مدل از یکدیگر کار بسیار سختی است. با این حال در نسخه جدید می‌توانیم تغییرات کوچکی را در بخش طراحی مشاهده کنیم. اولین مورد تغییر شکل بخش مربوط به ورودی هوای دستگاه است که حالا بیش‌تر شبیه به لوگوی ترانسفورمرز شده است.

طراحی بخش آنتن نیز تغییرات جزیی داشته است. با این حال به صورت کلی ظاهر رد مجیک 3S بسیار شبیه به رد مجیک 3 است. در بخش جلویی نیز میزان حاشیه اطراف نمایشگر و هم‌چنین بلندگوهای بزرگ و ذوزنقه‌ای به همان شکل باقی مانده است.

نوبیا رد مجیک 3 اس در یک نسخه جدید با رنگ نقره‌ای عرضه می‌شود که ظاهر بسیار جذابی دارد. دو رنگ قرمز و مشکی نیز هم‌چون نوبیا رد مجیک 3 موجود هستند. استفاده از یک لامپ RGB در بخش پشتی دستگاه، ظاهر بسیار جذابی را برای این مدل به ارمغان آورده است.

مشخصات فنی نوبیا رد مجیک 3S

این گوشی هوشمند از نمایشگری 6.65 اینچی از نوع امولد استفاده می‌کند. این نمایشگر فول اچ‌دی از نرخ تازه‌سازی 90 هرتز و نرخ تازه‌سازی تاچ 240 هرتز پشتیبانی می‌کند. میزان نور این صفحه نمایش حداکثر به 430 نیت می‌رسد؛ هم‌چنین با توجه به استفاده از سیستم DC dimming، بازی کردن در طول شب نیز امکان‌پذیر است!

نوبیا رد مجیک 3 اس در بخش پردازنده یک ارتقای بزرگ را تجربه می‌کند. این گوشی هوشمند هم‌چون بلک‌شارک 2 پرو از چیپست اسنپدارگون 855 پلاس استفاده می‌کند. این چیپست با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. هم‌چنین نسخه‌ای از این گوشی هوشمند با 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 نیز برای خرید در دسترس است.

گوشی گیمینگ نوبیا رد مجیک 3 اس از یک دوربین تکی در بخش پشتی استفاده می‌کند. سنسور مورد استفاده در این دوربین سونی IMX586 با وضوح 48 مگاپیکسل و دیافراگم f/1.7 است. این دوربین توانایی ضبط تصاویر آهسته با نرخ 1920 فریم بر ثانیه و هم‌چنین ضبط ویدیو با وضوح 8K را دارد. در بخش جلویی نیز شاهد یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی هستیم.همان‌طور که مشخص است نوبیا رد مجیک 3S در بخش دوربین تفاوتی با نسخه قبلی ندارد.

از چمله قابلیت‌های ارتباطی این گوشی نوبیا می‌توان به پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری صوتی، دو سیم کارت هم‌زمان، وای‌فای و بلوتوث اشاره کرد. باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی از شارژ سریع 27 واتی پشتیبانی می‌کند.

Nubia Red Magic 3S از رابط کاربری RedMagic OS 2.1 استفاده می‌کند که بر پایه اندروید 9 توسعه یافته است. علاوه بر تغییرات ظاهری هم‌چون بهره‌مندی از یک تم با حال و هوای بازی، این رابط کاربری برای ایجاد تجربه‌ای بی نقص از بازی کردن بهینه شده است. از جمله این امکانات می‌توان به سیستم برنامه‌ریزی هوشمند گرافیک و پردازنده، سیستم رندر RedMagic و حالت ویژه بازی نام برد.

وجود این قابلیت‌ها نوبیا رد مجیک 3 اس را قادر می‌سازد تجربه‌ای بی نقص را در هنگام اجرای سنگین‌ترین بازی‌ها شاهد باشیم. این تلفن هوشمند توانسته است در بنچمارک انتوتو امتیاز 510,496و در Master Lu امتیاز 507747 را کسب کند. هرچند ممکن است امتیازات واقعی کمی پایین‌تر از این ارقام باشد، با این حال هنوز هم کسب چنین امتیازاتی قابل تحسین است.

مدل جدید از سیستم خنک کننده موسوم به ICE 2.1 استفاده می‌کند. در این خنک‌کننده از یک فن قدرتمند در کنار مجموعه‌ای از لوله‌های مسی و سیستم خنک‌کننده مایع استفاده شده است. اگرچه این سیستم همانند نمونه موجود در رد مجیک 3 به نظر می‌رسد، اما نوبیا می‌گوید با استفاده از دریچه هوای جدید توانسته است راندمان این سیستم را در نوبیا رد مجیک 3 اس افزایش دهد.

کلیدهای تعبیه شده روی لبه نوبیا رد مجیک 3 اس در هنگام بازی کردن بسیار کاربردی هستند. هم‌چنین کاربر می‌تواند اثر انگشت را به یک کلید اضافی تبدیل کند. شما می‌توانید امکانات دیگری برای بازی کردن را با تهیه یک RedMagic e-sports box در اختیار داشته باشید. این نگه‌دارنده از سوکت 3.5 میلی‌متری هدفون، یک پورت USB نوع C برای شار کردن و هم‌چنین یک پورت اترنت برای اتصال به وسیله سیم به مودم پشتیبانی می‌کند.

نوبیا رد مجیک 3 اس در نسخه پایه با 9 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 420 دلار و نسخه قدرتمندتر مجهز به 12 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 532 دلار به فروش می‌رسد. نسخه نقره‌ای رنگ تنها با 8 گیگابایت رم به فروش می‌رسد و نسخه قرمز و مشکی تنها با رم 12 گیگابایتی عرضه خواهد شد. پیش فروش این گوشی از همین حالا شروع شده است و عرضه آن در بازار از تاریخ 9 سپتامبر (18 شهریور) آغاز می‌شود.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.