آنر پلی 3 با پردازنده Kirin 710 و باتری 4000 میلی‌آمپرساعتی معرفی شد

هواوی ساعاتی پیش به صورت رسمی از آنر پلی 3 رونمایی کرد. این گوشی هوشمند به چیپست کایرین 710 مجهز است و از 4000 میلی‌امپر ساعت باتری استفاده می‌کند.

0

هواوی ساعاتی پیش به صورت رسمی از یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه و قدرتمند به نام آنر پلی 3 رونمایی کرد. قیمت پایه این گوشی هوشمند تنها 139 دلار است، با این حال این مدل کیفیت ساخت بالا و مشخصات فنی مناسبی دارد.

مشخصات آنر پلی 3

آنر پلی 3 از یک نمایشگر 6.39 اینچی استفاده می‌کند که در بخش بالایی سمت چپ آن یک حفره برای جای‌گیری دوربین سلفی تعبیه شده است. با توجه به این حفره، می‌توان گفت که نسبت نمایشگر به بدنه در Honor Play 3 به رقم بالای 90 درصد می‌رسد. طراحی بخش پشتی نیز با یک طراحی ویژه همراه شده است که تداعی کننده یک دنباله‌دار در آسمان شب است.

آنر پلی 3

این گوشی هوشمند از چیپست کایرین 710F استفاده می‌کند که با 4 یا 6 گیگابایت رم همراهی می‌شود. آنر پلی 3 در دو نسخه 64 و 128 گیگابایتی روانه بازار خواهد شد. باتری مورد استفاده در این اسمارت‌فون، 4000 میلی‌آمپرساعت ظرفیت دارد و از شارژ سریع 10 واتی پشتیبانی می‌کند.

در بخش تصویربرداری آنر پلی 3 می‌توانیم یک دوربین سه‌گانه را مشاهده کنیم که شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی، یک سنسور با زاویه فوق گسترده 8 مگاپیکسلی و یک سنسور تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی می‌شود.

آنر پلی 3

این گوشی آنر به صورت پیش‌فرض به اندروید 9 و رابط کاربری EMUI 9.1 مجهز شده است. Honor Play 3 اولین مدل اقتصادی هواوی است که از فناوری GPU Turbo 2.0 استفاده می‌کند. هم‌چنین آنر پلی 3 اولین گوشی آنر با قیمت زیر 1000 یوان است که از فناوری‌هایی نظیر کامپایلر Ark، فایل سیستم Link Turbo، EROFS و اتصال هوشمند به وسیله AI (هوش مصنوعی) مجهز شده است. هم‌چنین می‌توانیم چندین قابلیت موجود در پرچم‌داران این کمپانی را در این مدل اقتصادی مشاهده کنیم.

آنر پلی 3

نسخه پایه این گوشی هوشمند با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه‌داخلی با قیمت 139 دلار به فروش می‌رسد. نسخه 4 گیگابایتی با حافظه 128 گیگابایتی با قیمت 181 دلار و نسخه دیگر که به 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز است نیز با قیمت 181 دلار به فروش می‌رسد.

آنر پلی 3

Honor Play 3 در رنگ‌های آبی، قرمز و مشکی از تاریخ 17 سپتامبر (26 شهریور ماه) روانه بازار می‌شود.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.