درز تصاویر رسمی و مشخصات فنی اصلی گوشی میت 30 پرو هواوی

ساعاتی پیش مجموعه‌ای از تصاویر و مشخصات گوشی هواوی میت 30 پرو منتشر شد. این رندرها نیز به استفاده از دوربین چهارگانه با طراحی دایره‌ای شکل اشاره می‌کنند.

0

هواوی اخیرا اعلام کرده است که مراسم رونمایی رسمی از سری میت 30 را در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور) در مونیخ آلمان برگزار خواهد کرد. ساعاتی پیش PriceBaba، چند تصویر منسوب به میت 30 پرو را که توسط OnLeaks تهیه شده است را منتشر کرد. هم‌چنین در کنار این رندرها می‌توانیم برخی از اصلی‌ترین مشخصات این گوشی هوشمند را نیز مشاهده کنیم.

میت 30 پرو هواوی

رندرهای منتشر شده نشان می‌دهند که هواوی میت 30 پرو از طراحی فوق‌العاده‌ای برخوردار است. متریال مورد استفاده در بخش پشتی میت 30 پرو هم‌چون میت 20 پرو از شیشه خواهد بود. در این بخش یک ماژول دایره‌ای قرار گرفته است که دوربین چهارگانه این اسمارت‌فون را در یک چیدمان 2 در 2 میزبانی می‌کند. در گوشه سمت چپ گوشی نیز می‌توانیم فلاش LED دوگانه، یک سنسور و هم‌چنین نام لایکا را مشاهده کنیم.

هواوی میت 30 پرو در ابعاد 158.1 در 73.6 در 8.7 میلی‌متر ساخته می‌شود. ضخامت این گوشی هوشمند در محل قرارگیری دوربین پشتی به 9.7 میلی‌متر می‌رسد. در بخش جلویی تلفن همراه، یک نمایشگر دارای برش (ناچ) خودنمایی می‌کند. این نمایشگر در بخش‌های کناری مقداری خمیدگی دارد، وجود همین خمیدگی موجب شده است این نوع نمایشگر با عنوان waterfall شناخته شود.

میت 30 پرو هواوی

منبع این خبر اعلام کرده است که با توجه به خمیده بودن نمایشگر، نمی‌توان به صورت دقیق اندازه آن را اعلام کرد. با این حال احتمالا این نمایشگر 6.6 اینچی است. برش موجود در این صفحه نمایش از سه دوربین و چندین سنسور دیگر میزبانی می‌کند. در این خبر هیچ اشاره‌ای به اینکه آیا میت 30 پرو مجهز به سیستم بازگشایی قفل به کمک تشخیص چهره خواهد بود یا نه، نشده است. هم‌چنین مشخص نیست که سنسور اثر انگشت این تلفن هوشمند درون نمایشگر قرار می‌گیرد یا جای دیگری خودنمایی می‌کند.

میت 30 پرو هواوی

در لبه‌های دستگاه هیچ اثری از کلید سخت‌افزاری تنظیم ولوم دیده نمی‌شود. کلید پاور نیز در لبه سمت راست قابل رویت است. برای تنظیم حجم صدا یک پنل لمسی در بالای کلید پاور قرار گرفته است. در لبه پایینی می‌توانیم ورودی سیم‌کارت، USB نوع C و اسپیکر را مشاهده کنیم. در بخش بالایی نسز یک میکروفون و سنسور مادون قرمز قرار گرفته است.

شایعات منتشر شده از مشخصات هواوی میت 30 پرو نشان می‌دهند که با یک گوشی کاملا قدرتمند مواجه خواهیم بود. چیپست مورد استفاده در این تلفن همراه، کایرین 990 است که از نسل پنجم ارتباطی یا 5G نیز پشتیبانی می‌کند. انتظار می‌رود رونمایی از این چیپست در تاریخ 15 شهریور و در طی نمایشگاه 2019 IFA انجام شود.

دوربین چهارگانه هواوی Mate 30 Pro از یک جفت لنز 40 مگاپیکسلی، یک لنز 8 مگاپیگسلی و یک سنسور سه‌بعدی ToF تشکیل شده است. نیرو دهنده این گوشی یک باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی است که از سیستم شارژ 55 واتی rapid charging و شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند. هواوی میت 30 پرو از سیستم عامل اندروید استفاده می‌کند، با این حال با توجه به تحریم‌ هواوی امکان دارد از اپلیکیشن‌های سرویس گوگل محروم باشد.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.