اپل در حال کار بر روی یک اپلیکیشن نظارت بر خواب برای اپل واچ است

اپل در حال توسعه یک اپلیکیشن نظارت بر خواب برای اپل‌ واچ است. این اپلیکیشن هفته آینده با نام Time in Bed tracking به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

0

گزارش‌ها حاکی از آن هستند که اپل در حال توسعه یک اپلیکیشن نظارت بر خواب برای اپل‌ واچ است. این گزارش که توسط 9to5Mac نشان می‌دهد که ممکن است این اپلیکیشن در ابتدای هفته آینده با نام Time in Bed tracking رونمایی شود.

اپلیکیشن اپل که با کدنام Burrito در حال توسعه است، می‌تواند کیفیت خواب افراد را به وسیله حرکات بدن، ضربان قلب و صدا بررسی نماید. همانند اکثر اطلاعات اپل واچ، داده‌های این اپلیکیشن با برنامه Health به‌اشتراک‌ گذاشته می‌شود.

طبیعتا استفاده از اپل واچ برای اپلیکیشن نظارت بر خواب اپل واچ نیاز به میزان شارژ کافی باتری دارد. با این حال اکثر کابران این ساعت هوشمند، دستگاه خود را در طول شب به شارژر متصل می‌کنند. طبق گزارش 9to5Mac، اپل واچ یک نوتیفیکشن را به نمایش می‌گذارد تا قبل از خوابیدن، ساعت خود را شارژ کنید. هم‌چنین گفته می‌شود که اپل تغییراتی را در بخش آلارم اپل واچ ایجاد می‌کند , به این ترتیب پس از تنظیم یک آلارم برای صبح، اگر زودتر از خواب بیدار شوید، اپل واچ به صورت خودکار آلارم را غیر فعال خواهد کرد.

اپلیکیشن‌های شخص ثالث زیادی هستند که نظارت بر خواب را برای اپل واچ به ارمغان می‌آورند، با این حال اپل تاکنون این قابلیت را برای ساعت هوشمند خود منتشر نکرده است. هنوز نمی‌توان گفت که این قابلیت برای همه مدل‌های اپل واچ در دسترس خواهد بود یا تنها مخصوص به نسخه‌های جدید این ساعت هوشمند است که در تاریخ 19 شهریور ماه معرفی می‌شوند. پیش‌بینی می‌شود

اپل هفته آینده چند آپدیت سخت‌افزاری را برای اپل واچ معرفی خواهد کرد. از جمله این تغییرات می‌توان استفاده از بدنه سرامیکی و تیتانیومی و هم‌چنین سیستم عامل واچ‌ او اس 6 اشاره کرد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.