گلکسی فولد 2 سامسونگ می‌تواند چیزی شبیه به این باشد

در حالی که سامسونگ هنوز تاریخ مشخصی برای عرضه گوشی تاشو گلکسی فولد مشخص نکرده، با این حال امروز شاهد درز تصاویری منتسب به نسخه جدید این محصول هستیم که از زبان طراحی متفاوتی بهره برده است.

0

هر دو گوشی گلکسی فولد سامسونگ و میت ایکس هواوی از نمایشگری تاشو به صورت عمودی بهره برده‌اند. این دو گوشی در حالت فلت یا تخت می‌توانند ویژگی‌های یک تبلت را ارائه دهند، با این حال سامسونگ تصمیم گرفته از زبان طراحی جدیدی در ساخت گلکسی فولد 2 استفاده کند.

بر طبق تصاویر منتسب به گوشی گلکسی فولد 2 سامسونگ، این محصول از سیستم تا شدن مانند کتاب بهره برده است. سامسونگ پیش از این پتنت‌های از سیستم تا شدن به صورت افقی مانند سیستم استفاده شده از Motorola RAZR 2019 را هم ثبت کرده است، از این رو حتی می‌توان حدس زد که جانشین گلکسی فولد سرانجام با ویژگی تا شدن به صورت افقی ارائه گردد.

البته از آنجاکه گوشی‌های تا شدنی هنوز یک مقوله جدید در بازار گوشی هوشمند محسوب می‌شود، این احتمال وجود دارد که گلکسی فولد 2 سرانجام با ظاهر و ویژگی‌های متفاوتی نسبت به این تصاویر رندر شده راهی بازار گردد.

گلکسی فولد 2 سامسونگ

هفته گذشته وب‌سایت LetsGoDigital به اسنادی از پتنت‌های مختلف سامسونگ در مورد گوشی‌های هوشمند تاشو دست پیدا کرده است که لااقل دو مورد از آن‌ها مربوط با مدلی با ویژگی‌های مشابه با گلکسی فولد و کمی تغییرات بوده‌اند.

یکی از تغییرات قابل مشاهده در تصاویر فوق مربوط به قسمت بریدگی نمایشگر است که سامسونگ با حذف آن توانسته گوشی هوشمند با قابلیت تا شدن به صورت دفترچه یادداشت دست پیدا کند. البته تحقق این امر مستلزم استفاده از نمایشگری با نسبت ابعاد متفاوت با گلکسی فولد خواهد بود.

علاوه بر سامسونگ تقریباً اغلب شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند اندرویدی مشغول توسعه لااقل یک مدل تا شدنی هستند. دلیل این امر نیز کاهش قیمت تمام شده نمایشگرهای OLED منعطف است.

منبع
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.