اوپو A9 2020 با اسنپ دراگون 665 و دوربین چهارگانه در راه است

اوپو A9 2020 نام گوشی هوشمند بعدی اوپو خواهد بود که از یک دوربین چهارگانه استفاده می‌کند. این تلفن هوشمند با چیپست اسنپدارگون 665 معرفی و روانه بازار خواهد شد.

0

شرکت تولیدکننده تلفن همراه چینی اوپو به‌تازگی از سه محصول جدید از سری رنو مجهز به دوربین چهارگانه رونمایی کرده است، اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد در آینده نزدیک یک محصول دیگر را با دوربین چهارگانه معرفی و روانه بازار کند.

این گوشی هوشمند که با نام اوپو A9 2020 شناخته می‌شود، به‌تازگی در ورژن ویتنامی صفحه رسمی این شرکت در فیسبوک به نمایش گذاشته شده است. این اسمارت‌فون ظاهر جذابی دارد و به دوربین اصلی چهارگانه، باتری 5000 میلی‌آمپر‌ساعتی و 8 گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

اوپو A9 2020

انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با نمایشگر 6.5 اینچی و در وضوح اچ‌دی+ روانه بازار شود، با این حال استفاده از نمایشگر فول‌اچ‌دی+ با توجه به مشخصات دیگر، قابل قبول‌تر است. به احتمال زیاد این نمایشگر از نوع LCD خواهد بود، زیرا اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی اوپو A9 2020 قرار گرفته است.

اوپو A9 2020

یک خبر دیگر حاکی از آن است که این تلفن هوشمند با چیپست اسنپدارگون 665، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی و یک برش قطره‌ای در بخش نمایشگر روانه بازار می‌شود.

هم‌چنین اعلام شده است که دوربین چهارگانه این تلفن هوشمند از یک سنسور 48 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بخش نرم‌افزاری اوپو A9 2020 می‌توانیم اندروید 9 پای و ColorOS 6.1 را مشاهده کنیم.

مشخصات این گوشی هوشمند بسیار جذاب است. بنابراین بهتر است امیدوار باشیم این گوشی هوشمند برخلاف نامش، قبل از سال 2020 معرفی شود.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.