شرکت بوش یک کالسکه برقی کودک معرفی کرد

در عصری حضور داریم که اکثر وسایل و محصولات چرخ‌دار به سمت هوشمند شدن و البته الکتریکی شدن پیش رفته‌اند. خودروها و اتوبوس‌ها الکتریکی شده‌اند و باید منتظر محصولات بیشتری هم باشیم.

0

در صنعت تولید محصولات چرخ‌دار هر روزه بر تعداد وسایل الکتریکی افزوده می‌شود و در حال حاضر شرکت‌های بیشتری هم در حال کار روی موتورسیکلت‌های الکتریکی هستند. پس نباید جای تعجب داشته باشد که بشنویم شرکتی مانند شرکت بوش در حال کار روی عرضه یک کالسکه برقی است.

بله این قضیه بدان معنی است که در آینده در یک سربالایی طولانی نیاز چندانی به هل دادن کالسکه نوزاد خود نخواهید داشت. شرکت بوش در اقدامی جالب توجه دست به امتحان کردن دو موتور الکتریکی روی کالسکه زده است.

کالسکه برقی بوش

در این کالسکه برقی همچنین شاهد حضور سنسورهای محافظتی برای امنیت بیشتر نوزاد هستیم تا در صورتی که در یک سرازیری کالسکه را هل دادید به صورت خودکار ترمز نرمی داشته و سرعت آن را کم کند. همچنین این سنسورها در سربالایی هنگامی که موتورهای الکتریکی به کار می‌افتند کاربرد دارد و کالسکه برقی را در مسیری مستقیم نگه می‌دارد تا به هر سمتی که دوست داشت هدایت نشود. علاوه بر این هنگامی که کنترل کالسکه را از دست دهید نیازی نگران باشید چون این کالسکه دارای ترمز اضطراری خواهد بود.

باتری‌های داخلی کالسکه حدود 9 مایل پیاده‌روی دوام می‌آورند که به نظر مناسب می‌آید اما نمی‌توانید بدون شارژ مجدد آن به فکر پیاده‌روی‌های طولانی باشید.

البته خود شرکت بوش این کالسکه های برقی را نخواهد فروخت و کار فروش آن در سال 2020 به عهده شرکت سوئدی Emmaljunga خواهد بود اما سیستم برقی آن تولید بوش است. هنوز قیمت نهایی این کالسکه مشخص نشده است اما به نظر نمی‌رسد با قیمت ارزانی روبه‌رو باشیم. نظر شما در مورد چنین کالسکه‌هایی چیست؟

منبع bosch
از طريق ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.