ویندوز 10 امکان نصب دوباره و کامل یک نسخه جدید از خود را از طریق سرویس ابری خواهد داد

تا به امروز نصب کردن دوباره سیستم‌عامل ویندوز 10 روی کامپیوتر تنها از روی یک کپی موجود روی هارد سیستم یا یک منبع خارجی ممکن بود که ریسک خودش را هم داشت ااما به زودی ظاهراً به صورت آنلاین هم می‌توانید این کار را انجام دهید.

0

به زودی نصب دوباره ویندوز 10 علاوه بر کپی موجود روی هارد یا دیسک خارجی، می‌تواند به صورت آنلاین هم انجام شود. در میان تغییرات مختلف ناشی از آپدیت حالت تبلت، هنگام ریست کردن سیستم گزینه‌ای به جدیدترین نسخه ویندوز تحت عنوان “دانلود ویندوز” اضافه شده است.

همانند ویژگی که سیستم‌های مک اپل چندین سال است در اختیار دارند، می‌توانید از طریق سرویس ابری یک نسخه تازه از ویندوز را روی سیستم خود راه‌اندازی نمایید و دیگر نیازی به وجود یک نسخه بک‌آپ جداگانه نخواهید داشت.

به گفته شرکت مایکروسافت با انتخاب گزینه “حذف همه‌چیز” تمامی اپلیکیشن‌ها و اطلاعات شما به صورت کامل حذف خواهند شد و یک پاکسازی کامل انجام خواهد شد. از یاد نبرید که این بروزرسانی در مراحل اولیه خود قرار دارد.

قبل از اینکه سرنوشت خود را به دست سرویس ابری بسپارید، بهتر است منتظر انتشار یک نسخه پایدارتر از این بروزرسانی بمانید. پس از انتشار چنین نسخه‌ای این احتمال وجود دارد که گزینه امنی برای زمانی که ویندوز به صورت ناقص نصب شود، در نظر گرفته شود.

منبع engadget
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.