درز تصاویر رندر شده جدید از گوشی هوشمند سونی اکسپریا 2

خط تولید اکسپریا سونی سال‌هاست که به پاشنه آشیل این شرکت تبدیل شده و هر از چند گاهی خبر تعطیل شدن آن و خارج شدن سونی از رقابت در بین تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند شنیده می‌شود.

3

به نظر می‌رسد که سونی در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند هر چند مدت یک بار با انتشار یک گوشی هوشمند به دنبال آن است که بفهمد چقدر شانس برای رقابت با سایر شرکت‌ها دارد.

در اوایل سال میلادی جاری بود که این شرکت ژاپنی با معرفی گوشی هوشمند اکسپریا 1 نشان داد که می‌خواهد باز هم از نو شروع کند و تمام بدشانسی‌های گذشته را به دست فراموشی بسپارد. در اواخر زمستان و حتی قبل از عرضه رسمی گوشی اکسپریا 1، وجود نسخه بعدی این گوشی یعنی سونی اکسپریا 2 تایید شد. اکنون تصاویر و رندرهایی از این گوشی منتشر شده است.

البته عرضه گوشی سونی اکسپریا 2 نمی‌تواند چندان هم تعجب‌برانگیز باشد چون در گذشته هم شاهد عرضه هر 6 ماه یک بار پرچمداران شرکت سونی بوده‌ایم. طبق شایعات مختلف در مورد مشخصات این گوشی می‌توان گفت که پرچمدار جدید سونی دارای یک صفحه‌نمایش کوچک‌تر 6.1 اینچی امولد با رزولوشن 1080x2520 خواهد بود.

فراموش نکنید که اکسپریا 1 دارای صفحه‌نمایش 6.5 اینچی با رزولوشن 4K بود؛ به طبع ابعاد دو گوشی هم با یکدیگر متفاوت خواهد بود. در کل از تصاویر و رندرهای سونی اکسپریا 2 می‌توان متوجه شد که با نسخه‌ای جمع‌وجورتر از اکسپریا 1 طرف هستیم. البته تفاوت بارز بین این دو قرارگیری دوربین سه‌گانه اکسپریا 2 در سمت چپ پنل پشتی به جای بخش وسط آن در نسخه اول است.

در ادامه روند درز تصاویر این گوشی هوشمند، رندرهایی از اکسپریا 2 از سوی منبع آلمانی وین‌فیوچر منتشر شده است و انتظار می‌رود که این گوشی در رویداد IFA که از چند روز دیگر شروع می‌شود، معرفی شود. البته نام دقیق این گوشی هنوز مشخص نیست و استفاده از عبارت اکسپریا 2 می‌تواند کاملا نادرست بوده و شرکت ژاپنی از عناوینی مانند اکسپریا 1s ،1v یا حتی 1r استفاده نماید.

در یک آزمایش روی بنچمارک GFXBench به نظر می‌رسد در این گوشی شاهد 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهیم بود. ترکیب دوربین سه‌گانه گوشی شامل سه سنسور 12 مگاپیکسلی خواهد بود و با کاهش ابعاد گوشی هم می‌توان پیش‌بینی کرد که این مدل از باتری نسبتا کوچکتری نسبت به نسخه اول برخوردار است. در این گوشی از پردازنده اسنپ‌دراگون 855 استفاده شده و بر اساس رندرهای آن شاهد حاشیه‌های نسبتا بزرگی در پایین و بالای صفحه‌نمایش آن هستیم.

سونی انتظارات خود را برای فروش گوشی‌های اکسپریا به شدت پایین آورده است چون فروش گوشی‌های این شرکت در سه‌ماهه اخیر چندان چنگی به دل نمی‌زند و برای اولین بار کمتر از یک میلیون گوشی در سه ماه فروخته است. البته سران این شرکت برای بقا در حوزه ارتباطات همچنان به فعالیت نصفه و نیمه خود در صنعت تولید گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهند. نظر شما در مورد تصاویر گوشی سونی اکسپریا 2 چیست؟

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. بهراد می‌گوید

    نظرم اینه،منانواع پرچمداری اکسپریا داشتم از سری z تا xzp این اکسپریا ۲ خیلی عقب مانده است. اکسپریا z از این خوشگل تره. الان سامسونگ نوت زده ماه بعد این هنوز با طراحی دولاپهنای اشغالش انتظار بقا داره.. سونی نیاز به دگرگونی اساسی طراحی بروز و اپشن های دوربین داره. طراحی بدنه را مدرن کنه. سنسور میفروشه به شیایومی ولی خودش در انقراضه. برند سونی در ۲۰ برند سال ۲۰۱۹ حتی دیده نشد. ته خط براش

  2. فاطمه می‌گوید

    سلام ببخشید میخاستم بدونم اگه پیجم رو دیلت اکانت بزنم کلا پاک شه بعدا میتونم باهمون شماره یه اکانت جدیدبسازم یاخیر؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام. بله اما بهتره قبل از پاک کردن شماره رو از روی اکانت بردارید