درز تصاویر سونی اکسپریا 2 از یک پرچمدار دیگر با نسبت ابعاد 21:9 خبر دارد

به تازگی تصاویری منتسب به گوشی اکسپریا 2 سونی به بیرون درز پیدا کرده که برخی معتقدند بایستی منتظر معرفی در به عنوان جایگزین اکسپریا 1 در نمایشگاه IFA2019 باشیم.

0

هرچند سونی فعالیت خود را در بازار گوشی هوشمند بسیاری از کشورها به حالت تعویق درآورده، با این حال دلیل نمی‌شود که شرکت ژاپنی که در بازار داخلی وضعیت مناسبی دارد از ارائه مدل‌های پرچم‌دار جدید صرف نظر نماید.

در همین راستا به تازگی شاهد انتشار تصاویری هرچند کم کیفیت از گوشی اکسپریا 2 هستیم که انتظار می‌رود طی روند برگزاری نمایشگاه IFA2019 در معرض دید عموم قرار گیرد.

آن‌طور که به نظر می‌رسد سونی از همان زبان طراحی اکسپریا 1 در ساخت اکسپریا 2 استفاده کرده است. البته برخی تغییرات جزئی از جمله انتقال ماژول دوربین به سمت چپ قاب پشتی قابل مشاهده هست.

اکسپریا 2

در سوی دیگر می‌توان پیش بینی کرد که شرکت ژاپنی از نمایشگری کشیده‌تر با ابعاد 21 به 9 و وضوح تصویر 4K از نوع OLED CinemaWide در پرچم‌دار جدید خود استفاده کند. در قسمتی دیگر از تصاویر تعبیه دکمه‌های تنظیم ولوم و قفل نمایشگر در لبه کناری فریم قابل مشاهده هست. حتی این احتمال وجود دارد که سونی همچنان سنسور اثر انگشت را در قسمتی از کناره فریم جای داده باشد.

در حال حاضر هرچند هیچ منبع موثقی اطلاعاتی پیرامون مشخصات سخت افزار به کار رفته در اکسپریا 2 را تایید نکرده، با این حال حدس می‌زنیم که همچون دیگر گوشی‌های پرچم‌دار انتهای 2019، در این محصول نیز از پردازنده اسنپ‌دراگون 855 پلاس، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی استفاده شده باشد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.