درز اولین تصاویر رندر شده از وان پلاس 7 تی پرو؛ چهره آشنا!

به‌تازگی رندرهایی از وان پلاس 7 تی پرو منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی هوشمند ظاهری مشابه با وان پلاس 7 پرو خواهد داشت. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند در مهرماه سال جاری به صورت رسمی معرفی شود.

0

طی روزهای گذشته شایعات زیادی از وان‌ پلاس 7 تی منتشر شده است. در رندرها و اخباری که تاکنون از این گوشی هوشمند منتشر شده است، می‌توانیم تغییرات گسترده‌ای را به نسبت وان‌ پلاس 7 که اوایل سال جاری میلادی معرفی شد، مشاهده نماییم. حالا چند رندر دیگر منتشر شده است که نشان می‌دهد وان‌ پلاس 7 تی یک نسخه قدرتمندتر اما با ظاهری مشابه به نام وان‌ پلاس 7 پرو خواهد داشت.

اگرچه وان‌ پلاس 7 تی در بخش دوربین طراحی متفاوتی با وان‌پلاس 7 دارد، اما وان پلاس 7 تی پرو ظاهری کاملا مشابه با وان‌پلاس 7 پرو خواهد داشت. به عبارت دیگر این گوشی هوشمند از نظر ظاهری کاملا مشابه با وان‌پلاس 7 پرو خواهد بود و تنها در چند رنگ جدید عرضه خواهد شد.

وان‌ پلاس 7 تی پرو در رنگ Haze Blue روانه بازار خواهد شد، این رنگ را می‌توان نسخه کمرنگ‌تر وان‌پلاس 7 در رنگ Nebula Blue دانست. هم‌چنین وان‌پلاس 7 تی پرو در یک نسخه ویژه به نام وان‌پلاس 7 تی پرو مک‌لارن ادیشن (OnePlus 7T Pro McLaren Edition) ساخته خواهد شد.

وان پلاس 7 تی پرو

نسخه مک‌لارن وان پلاس 7 تی پرو از یک شیشه بافت‌دار برای بخش پتی استفاده می‌کند. هم‌چنین در بخش پایینی تلفن همراه می‌توانیم یک نوار نارنجی رنگ را مشاهده کنیم که به شکل زیبایی به لبه‌های کناری امتداد یافته است. به جز این دو مورد، دیگر اجزا هم‌چون نسخه قبلی خواهد بود.

Ishan Agarwal منبع این اخبار، جزییاتی از مشخصات فنی وان‌پلاس 7 تی پرو را نیز منتشر کرده است. مطابق این اطلاعات وان‌پلاس 7 تی پرو از پردازنده اسنپدراگون 855 پلاس، باتری 4080 میلی‌آمپر ساعتی و تکنولوژی Warp Charge 30T استفاده می‌کند که می‌تواند در طی 20 دقیقه پنجاه درصد از طرفیت باتری را پر کند. این گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض به اندروید 10 مجهز خواهد بود.

هم‌چنین گفته می‌شود وان‌پلاس در حال توسعه برخی قابلیت‌های جدید برای دوربین وان‌پلاس 7 تی و 7 تی پرو از جمله حالت ماکرو جدید، تثبیت کننده تصویر هیبریدی و HEVC است. گفته می‌شود این دو تلفن هوشمند در چهارم مهرماه (26 سپتامبر) به صورت رسمی معرفی خواهند شد.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.