میزو 16s پرو با دوربین سه‌گانه و اسنپ دراگون 855 پلاس رسما معرفی شد

شرکت چینی میزو به‌تازگی از یک گوشی هوشمند قدرتمند به نام میزو 16s پرو رونمایی کرده است. این تلفن هوشمند از چیپست اسنپ دارگون 855 پلاس استفاده می‌کند و از نهم شهریور ماه به صورت رسمی روانه بازار می‌شود.

0

به نظر می‌رسد استفاده از پسوند پرو به یکی از ترندها در میان سازندگان گوشی هوشمند مبدل شده است. میزو جدیدترین سازنده‌ای است که نسخه پرو یکی از محصولاتش را معرفی کرده است. این شرکت چینی به‌تازگی از یک گوشی هوشمند جدید به نام میزو 16s پرو را به صورت رسمی رونمایی کرد.

این مدل نسخه پیشرفته‌تر میزو 16s محسوب می‌شود که اردیبهشت ماه سال جاری به صورت رسمی معرفی شد. از جمله تفاوت‌های اصلی این نسخه با مدل پایه استفاده از چیپست اسنپدراگون 855 پلاس و دوربین سه‌گانه اصلی است.

میزو 16s پرو

در بخش جلویی، ما می‌توانیم همان پنل 6.2 اینچی امولد با وضوح فول‌ اچ‌دی+ را مشاهده کنیم. نرخ پردازش تاچ در این پنل 160 هرتز بوده و حاشیه‌های زاید اطراف نمایشگر هم‌چون میزو 16s بسیار ناچیز است. میزو مدعی شده است که با به‌روزرسانی سنسور اسکنر اثر انگشت ادغام شده با نمایشگر عملکرد این بخش را بهبود بخشیده است و حالا می‌تواند قفل گوشی را در کمتر از 0.15 ثانیه باز کند. دوربین سلفی میزو 16s پرو دقیقا مشابه با نمونه قبلی و 20 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 است.

میزو 16s پرو

دوربین اصلی میزو 16s پرو سه‌گانه بوده و از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی سونی IMX 586  با گشودگی دیافراگم f/1.7، یک سنسور 16 مگاپیکسلی f/2.2 فوق عریض و یک دوربین 20 مگاپیکسلی F/2.6 تله‌فوتو تشکیل شده است. اطراف سنسور 16 مگاپیکسلی این دوربین، یک حلقه فلاش LED قرار گرفته است. این گوشی هوشمند توانایی ضبط تصاویر 4K با نرخ  60fps، قابلیت تشخیص صحنه، حالت پرتره، HDR و بهینه‌سازی هوشمند برای محیط‌های کم نور را دارد.

میزو 16s پرو

درون قاب میزو 16s پرو چیپست اسنپدراگون 855 پلاس با 6 یا 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی از نوع UFS 3.0 قرار گرفته است. باتری 3600 میلی آمپر ساعتی این گوشی هوشمند از شارژ سریع 24 واتی پشتیبانی می‌کند.

میزو 16s پرو

در بخش نرم‌افزاری میزو 16s پرو می‌توانیم Flyme 8 OS را مشاهده کنیم که بر پایه اندروید 9 پای توسعه یافته است. جدیدترین پوسته انحصاری میزو از ظاهری یکدست‌تر به کمک طراحی متریال و آیکون‌هایی با گوشه‌های گردتر بهره‌مند است.

تصاویر پس زمینه زنده، صداهای درون سیستم و هم‌چنین زنگ‌خورهای جدید از جمله تغییرات نسخه هشتم Flyme OS هستند. از دیگر قابلیت‌های این رابط کاربری می‌توان به استفاده از سیستم One Mind 3.5 ، حالت Game Mode 4.0، اموجی‌های واقعیت افزوده و دستیار صوتی Aicy اشاره کرد.

میزو 16s پرو در رنگ‌‌های سفید، مشکی، گرادیان و سبز روانه بازار می‌شود. ارزان‌ترین نسخه این گوشی هوشمند با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 376 دلار فروخته خواهد شد. نسخه مجهز به 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 418 دلار و نسخه 8 گیگابایت رم و 256 گیگابابتی با قیمت 460 دلار فروخته می‌شود. پیش فروش میزو 16s پرو آغاز شده است و عرضه آن از تاریخ 9 شهریور ماه انجام می‌پذیرد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.