انتشار تصاویر رسمی گوشی آنر 20 اس پیش از رونمایی رسمی!

به تازگی شاهد انتشار تصاویر رندر شده از گوشی آنر 20 اس از سوی هواوی هستیم که انتظار می‌رود هفته آینده به صورت رسمی معرفی شود.

0

علی رغم آنکه پیش بینی می‌شد روند معرفی گوشی‌های جدید هواوی بعد از تحریم توسط ایالات متحده کند شود، با این حال به نظر می رسد شرکت هواوی توانسته از طرقی بر این موانع چیره شود. در همین راستا نیز به تازگی شاهد انتشار تصاویر رسمی گوشی آنر 20 اس در رنگ‌های مختلف هستیم که بر اساس اعلام شرکت سازنده، هفته آینده به صورت رسمی معرفی خواهد شد.

تصاویر آنر 20 اس

بر این اساس گوشی آنر 20 اس در سه رنگ مشکی، سفید و آبی راهی بازار خواهد شد. هرچند هنوز اطلاعاتی پیرامون جنس فریم منتشر نشده است، اما با توجه به تصاویر رسمی به نظر میرسد قاب پشتی توسط گوریلا گلس محافظت شده است.

تصاویر فوق همچنین استفاده از پنل تمام صفحه مجهز به ناچ نقطه ای و به کار گیری از دوربین سه گانه در قاب پشتی این محصول را تایید می‌کنند. منبع خبر مدعی است که آنر 20 اس از پردازنده Kirin 980 به همراه 12 گیگابایت حافظه رم و 256 گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی قدرت گرفته است.

تصاویر آنر 20 اس

دوربین سه گانه نیز شامل سنسورهای 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی زاویه باز و 2 مگاپیکسلی سنجش عمق خواهد بود.

Honor 20S

نکته قابل توجه آنکه هرچند برخی منابع خبری از احتمال عرضه آنر 20 اس با قدرت گرفتن اندروید 9 پای و رابط کاربری EMUI 9.1 خبر می‌دهند، با این حال دور از ذهن نیست که هواوی در نهایت از سیستم عامل اختصاصی هارمونی در آن استفاده کند. حتی این احتمال وجود دارد که گوشی مذکور به صورت مالی پلتفرم سرانجام راهی بازار گردد.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.