ال جی کیو 70 | LG Q70 با اسنپ دراگون 675 و 4 گیگابایت رم معرفی شد

شرکت ال‌جی امروز از گوشی هوشمند ال جی کیو 70 | LG Q70 به عنوان جدیدترین گوشی هوشمند سری کیو خود رونمایی کرد.

0

همانطور که از نام ال جی کیو 70 | LG Q70 مشخص است این گوشی هوشمند در واقع جایگزین گوشی ال جی کیو 60 | LG Q60 به حساب می‌آید که اسفندماه سال گذشته در کنگره جهانی موبایل بارسلون معرفی شد.

مشخصات فنی ال جی کیو 70

گوشی هوشمند ال جی کیو 70 | LG Q70 از یک صفحه نمایش 6.4 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و نسبت ابعاد 18.5:9 برخوردار است که ناچ نقطه‌ای روی آن میزبان یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی است.

ال جی کیو 70

از دیگر مشخصات فنی ال جی کیو 70 می‌توان به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپ دراگون 675 کوالکام با پردازشگر گرافیکی آدرنو 612 اشاره کرد که به همراه 4 گیگابایت رم توان لازم برای اجرای برنامه‌ها بر روی این گوشی را تامین خواهند کرد.

این گوشی ال جی از 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز برخوردار است که به لطف حضور درگاه کارت حافظه جانبی میکرو اس دی می‌توان حافظه آن را تا 2 ترابایت ارتقا داد.

دوربین ال جی Q70

به سراغ بخش دوربین LG Q70 که برویم باید به یک دوربین سه‌گانه بر روی قاب پشتی به عنوان دوربین اصلی آن اشاره کنیم که شامل یک سنسور 32 مگاپیکسلی، یک سنسور 13 مگاپیکسلی اولتراواید و یک سنسور 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق است.

همانطور که پیش از این اشاره کردیم این گوشی از یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی خود نیز برخوردار است.

LG Q70

ال جی کیو 70 از حسگر اثر انگشت نیز برخوردار است که بر روی قاب پشتی آن جاخوش کرده و ال‌جی یک دکمه اختصاصی استفاده از دستیار مجازی گوگل اسیستنت را نیز بر روی بدنه آن در نظر گرفته است.

این گوشی ال جی از نظر کیفیت پخش صدا به داک Hi-Fi Quad و همچنین ویژگی‌های صدای DTS: X 3D 3D Cinema Sound مجهز است.

گوشی هوشمند LG Q70 از نظر مقاوم بودن نیز از استاندارد نظامی MIL-STD-810G برخوردار است که می‌تواند در برابر ضربه، لرزش، درجه حرارت بالا، درجه حرارت پایین، شوک حرارتی و رطوبت مقاومت کند.

از جمله امکانات ارتباطی این گوشی دوسیمکارت می‌توان به پشتیبانی از شبکه 4G VoLTE به صورت همزمان در هر دو سیمکارت، وای‌فای، بلوتوث 5، جی پی اس، ان اف سی و درگاه USB-C اشاره کرد.

گوشی هوشمند LG Q70 که با اندروید 9 به بازار عرضه خواهد شد از یک باتری 4000 میلی‌امپرساعتی برخوردار است که از فناوری شارژ سریع Quick Charge 3.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند.

قیمت LG Q70 و زمان عرضه

ال جی کیو 70 در یک رنگ مشکی آینه‌ای! و با قیمت 453 دلار از چهاردهم شهریور ماه در کشور کره جنوبی عرضه خواهد شد و هنوز از زمان عرضه آن در سایر بازارهای جهانی چیزی اعلام نشده است.

منبع LG
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.