درز مشخصات فنی گلکسی M30s سامسونگ؛ دوربین سه‌گانه و باتری غول‌پیکر 6000 میلی‌آمپرساعتی

به‌تازگی مشخصات فنی کامل گلکسی M30s منتشر شده است. در این گزارش آمده است که این محصول از یک باتری غول پیکر 6000 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند.

0

مدت زمان زیادی نمی‌گذرد که مشخص شد سامسونگ در حال توسعه یک نسخه جدید از گلکسی M30 است. البته این موضوع سه ماه پیش توسط برخی از خبرگزاری‌ها عنوان شده بود؛ تا اینکه مشخص شد گلکسی M30s سامسونگ با شماره مدل SM-M307F در حال توسعه است. حالا مشخصات فنی این گوشی هوشمند به صورت کامل درز پیدا کرده است.

سامسونگ هنوز تاریخ رسمی معرفی و عرضه این تلفن هوشمند را مشخص نکرده است، با این حال گزارش‌ها تایید می‌کند که گلکسی sM30 احتمالا در ماه آینده میلادی به صورت رسمی معرفی شود.

مشخصات گلکسی M30s سامسونگ

مشخصات گلکسی M30s سامسونگ شامل یک نمایشگر 6.4 اینچی استفاده می‌کند که وضوح آن 1080 در 2400 پیکسل است. به احتمال زیاد پردازنده به‌کار رفته در این تلفن هوشمند اگزینوس 9620 خواهد بود که به نسبت مدل 7904 موجود در گلکسی M30، یک ارتقا قابل توجه محسوب می‌شود.

این اسمارت‌فون در دو مدل با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی و 6 گیگابایت رم در کنار 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. اگرچه نمایشگر گلکسی M30s تفاوت زیادی با نسخه پایه ندارد، اما وجود حافظه داخلی و مقدار رم بیش‌تر می‌تواند این مدل را برای کاربران جذاب کند.

مهم‌ترین قابلیت این گوشی سامسونگ، دوربین سه گانه اصلی آن است. ابن دوربین از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0، یک دوربین 5 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.2 برای تشخیص عمق و یک سنسور 8 مگاپیکسلی با زاویه دید فوق عریض و دیافراگم f/2.2 تشکیل شده است. در بخش سلفی گلکسی M30s نیز می‌توانیم یک لنز 16 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 را مشاهده کنیم.

اگر گلکسی M30s هنوز نتوانسته است نظر شما را به خود جلب کند، باید یک باتری غول پیکر 6000 میلی‌آمپر ساعتی را نیز به عنوان دیگر قابلیت مهم مشخصات گلکسی M30s سامسونگ در نظر بگیرید. سامسونگ تایید کرده است که در آینده یک محصول با باتری فوق‌العاده بزرگ را روانه بازار خواهد کرد،

با این حال هیچ اشاره‌ای به گلکسی M30s نکرده است. این مدل برخلاف سایر اعضای سری گلکسی M30 از شارژر 25 واتی شارژ سریع پشتیبانی نمی‌کند، با این حال با توجه به حجم بسیار بالای باتری و شارژدهی خوب آن می‌توان از این مشکل چشم‌پوشی کرد.

سامسونگ گلکسی M30s به صورت پیش‌فرض به اندروید 9 پای مجهز خواهد بود. سامسونگ هنوز تاریخ عرضه این محصول را اعلام نکرده است، با این حال زمان زیادی تا رونمایی رسمی از این تلفن هوشمند باقی نمانده است.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.