نسخه بهبودیافته ردمی بوک 14 با پردازنده نسل دهم اینتل و رنگ‌های جدید معرفی شد

ردمی به‌تازگی از نسخه بهبودیافته ردمی بوک 14 به صورت رسمی رونمایی کرده است. این نسخه از پردازنده نسل دهم اینتل استفاده می‌کند، با این حال قیمت آن تفاوتی با نمونه مجهز به پردازنده نسل هشتمی اینتل نخواهد داشت.

0

اولین نسخه از ردمی بوک 14 در خرداد ماه سال جاری توسط برند زیر مجموعه شیائومی، ردمی معرفی شد، این نوت‌بوک‌ از پردازنده نسل هشتم اینتل استفاده می‌کردند. ردمی امروز نسخه‌ای جدید از این نوت‌بوک را که مجهز به پردازنده نسل دهم اینتل است، معرفی کرد. نام این نمونه‌های جدید RedmiBook 14 Enhanced Version یا نسخه بهبودیافته ردمی بوک 14 است.

ردمی بوک 14

هم‌چون نمونه نسل هشتمی، نسخه بهبود یافته نیز در سه پیکربندی روانه بازار خواهد شد. نکته قابل توجه این است پردازنده مورد استفاده تنها تفاوت این مدل نخواهد بود، بلکه نسخه بهبودیافته ردمی بوک 14 در دو رنگ جدید عرضه خواهد شد تا تمایز بیش‌تری با نمونه مجهز به پردازنده نسل هشتم اینتل داشته باشد. سه کانفیگ این نوت‌بوک به شرح زیر است:

  • مدل پایه: پردازنده Core i5-10210U، هشت گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده گرافیکی انویدیا MX250
  • مدل میانی: پردازنده Core i5-10210U، هشت گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده گرافیکی انویدیا MX250
  • مدل بالارده:  پردازنده Core i7-10510U، هشت گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه SSD و پردازنده گرافیکی انویدیا MX250

پردازنده Core i5-10210U از سری محصولات خانواده Comet Lake اینتل است که دارای 4 هسته واقعی و 8 هسته مجازی است. میزان کش این پردازنده 8 مگابایت است. فرکانس پایه Core i5-10210U روی عدد 1.8 گیگاهرتز تنظیم شده که می‌تواند در یک هسته به 4.9 گیگاهرتز و چند هسته‌ای به 4.3 گیگاهرتز در حالت توربو افزایش پیدا کند.

اگر در حال حاضر یک ردمی بوک 14 اینچی نسل هشتمی را دارید، مطمئنا از قیمت نسخه بهبود یافته ناراحت خواهید شد. زیرا ردمی تصمیم گرفته است با وجود گران‌تر بودن سخت‌افزار این نسخه، آن را به همان قیمت نمونه نسل هشتمی به فروش برساند.

مدل پایه نسخه بهبود یافته ردمی بوک 14 با قیمت 559 دلار و در رنگ خاکستری به فروش می‌رسد. نسخه میانی که تنها تفاوت آن با نسخه پایه، ظرفیت بیش‌تر حافظه داخلی است با قیمت 629 دلار و در رنگ‌های نقره‌ای، خاکستری و رزگلد عرضه می‌شود. نسخه بالارده نیز تنها در رنگ نقره‌ای و با قیمت 699 دلار روانه بازار خواهد شد.

اولین عرضه نسخه بهبودیافته ردمی بوک 14 در تاریخ 6 سپتامبر (15 شهریور) انجام می‌شود. این محصول از طریق خرده‌فروشی‌های آنلاین در دسترس علاقه‌مندان است. هنوز مشخص نیست که آیا ردمی به تولید نسخه نسل هشتم این نوت‌بوک ادامه خواهد داد یا نه؟! با این حال با توجه به قیمت مشابه این محصول با نمونه بهبود یافته این امر تقریبا بعید به نظر می‌رسد.

 

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.