سفر به ترکیه و استانبول با ارزان ترین تورها

تابستان بهترین فرصت برای سفر چند روزه به ترکیه و استانبول است که بیشتر مسافران به دنبال این هستند که سفر به ترکیه و استانبول را با ارزان ترین تورها تجربه کنند.

0

در تابستان بخاطر وجود تعطیلات تابستانی فرصت خوبی برای سفر به کشور ترکیه است، از اینرو تورهای ترکیه برای شهرهایی چون استانبول، آنتالیا، کوش آداسی، آلانیا، بدروم و… که جزو مقاصد شناخته شده ترکیه هستند و در این فصل با تقاضای بالایی مواجه است.

ارزان ترین تورهای ترکیه

در فصل تابستان آب و هوای ترکیه برای گردشگری ایده آل است و همانطور که می دانید استانبول یکی از مقاصد پر طرفدار در میان گردشگران ترکیه است. با اینکه زمان ایده آل برای سفر به استانبول فصل بهار می باشد، ولی تابستان هم جزو زمان هایی است که مسافران زیادی به استانبول سفر می کنند و شما ایرانیان زیادی را در این شهر خواهید دید.

در استانبول فرصت های زیادی برای گشت و گذار وجود دارد؛ از جاذبه های تاریخی توریستی گرفته تا گشت با کشتی کروز، تفریحات جذاب، مراکز خرید مدرن، رستوران های مدرن با غذاهای خوشمزه ترکی و هتل های متنوع که شما در سفرتان دغدغه اقامت را نداشته باشید.

برای سفر به استانبول می توانید تور استانبول آرشین پرواز را رزرو کنید. تورهای استانبول عموما برای ۳، ۴ و ۵ شب برگزار می شود و مسافران معمولا به دنبال راهکارهایی برای کاهش هزینه های سفر و به طور کلی سفری ارزان هستند.

همانطور که می دانید قیمت تور استانبول براساس نرخ ایرلاین، هتل محل اقامت، مدت زمان تور و همچنین زمان سفر تعیین می شود.

اولین گام برای کاهش هزینه سفر این است که شما مدت تورتان را کمتر کنید چرا که اقامت بیشتر مستلزم پرداخت هزینه بیشتر هم می باشد.

ارزان ترین تورهای استانبول

علاوه بر این نوع هتل، نوع ایرلاین و زمان سفر تاثیر زیادی بر روی هزینه های سفرتان خواهد داشت. همانطور که می دانید مسافرت با تور بسیار ارزان تر از سفر شخصی می باشد ولی در فصل تابستان که یکی از زمان هایی است که مسافران زیادی به استانبول سفر می کنند خیلی انتظار سفر ارزان را نداشته باشید.

در فصول خوش آب و هوا بخاطر زیاد بودن مسافران، هزینه های سفر بالاتر می رود ولی در مواقعی که هوا سرد است و مسافران استانبول کمتر می شوند برای سفر ارزان می توانید تورهای لحظه آخری را رزرو کنید.

اگر به دنبال یک تور ارزان قیمت برای سفر به استانبول هستید باید حواستان به آفرهایی که در زمان های مختلف ارائه می شود باشد. مسلما شما هم عناوینی چون تور لحظه آخری استانبول، تور استانبول ارزان دقیقه 90، تور آفری استانبول و … را بسیار شنیده اید.

این تورها دقیقاً چه تفاوتی با بقیه دارند؟ آیا ارزان بودن این تورها به منزله ی بی کیفیت بودن خدمات سفر است؟ لازم است بدانید که این تورها دقیقا در زمان هایی که مسافران کمتری اقدام به سفر می کنند ارائه می شود؛ به طور مثال فصل تابستان یکی از بهترین زمان ها برای رزرو تور کیش ارزان است، چرا که در این زمان بخاطر گرمای هوا افراد کمتری به کیش سفر می کنند و از آنجا که ظرفیت تورها تکمیل نشده است و برای جلوگیری از خالی ماندن ظرفیت پکیج های مسافرتی، از سوی آژانس های مسافرتی با عنوان تور لحظه آخری ارائه می شود.

درست است که قیمت تور لحظه آخری استانبول بسیار ارزان تر از تورهای عادی و مقرون به صرفه است اما این تورها از نظر زمان و ساعت پرواز محدود است و شما فرصت برنامه ریزی ندارید و در واقع در هر لحظه باید آماده سفر باشید.

از نکات تکمیلی رزرو تورهای ارزان و لحظه آخری که باید به آن توجه داشته باشید؛

  • برای تورهای لحظه آخری امکان کنسلی و استرداد وجود ندارد، پس پیش از رزرو تور حواستان را جمع کنید.
  • فقط ارزان بودن تور توجه تان را جلب نکند، برخی تورها بخاطر کیفیت پایینشان ارزان هستند و جزو تورهای لحظه آخری نیستند.
  • پیش از رزرو تور همه جوانب سفر، از اطلاعات پرواز، امکانات هتل، خدمات تور را به طور کامل بررسی کنید تا در مقصد سفرتان مجبور به پرداخت هزینه نشوید.
این مطلب یک رپرتاژ تبلیغاتی است و فارنت مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.
شاید بخوای اینا رو هم بخونی: