این تست سقوط نشان می‌دهد گلکسی نوت 10 پلاس از آیفون XS مکس جان‌سخت‌تر است!

به‌تازگی یک تست سقوط از گلکسی نوت 10 پلاس و آیفون XS مکس منتشر شده است که نشان می‌دهد مقاومت محصول ساخته شده توسط سامسونگ در برابر سقوط بیش‌تر از پرچم‌دار اپل است.

0

سامسونگ هنگام معرفی گلکسی نوت 10 پلاس اعلام کرد که این محصول کاملا توسط گوریلا گلس 6 محافظت می‌شود. به این ترتیب این پرچم‌دار باید بتواند از سخت‌ترین تست‌های سقوط نیز نمره قبولی بگیرد، اما آیا واقعا این‌چنین است؟!

در ویدیویی که به‌تازگی از تست سقوط گلکسی نوت 10 پلاس در کنار آیفون XS مکس منتشر شده است، این موضوع را مشاهده خواهیم کرد که آیا جدیدترین پرچم‌دار سامسونگ مقاوم‌تر است یا آیفون XS مکس که هم‌چون رقیبش از گوریلا گلس 6 برای محافظت از دو بخش پشتی و جلویی استفاده می‌کند؟!

تست سقوط گلکسی نوت 10 پلاس

باید بگوییم که هر دو گوشی هوشمند توانستند پس از چندین بار سقوط باز هم به حیات خود ادامه دهند. البته در تست سقوط قبلی که آیفون XS مکس در کنار گلکسی S10 پلاس قرار گرفت، نمی‌توانستیم چنین ادعایی داشته باشیم. زیرا در آن تست اسکنر اثر انگشت گلکسی S10 به سرعت از کار افتاد، با این حال باید بگوییم سامسونگ پیشرفت قابل قبولی در برابر آیفون XS مکس داشته است.

در دفاع از گلکسی S10 (نه سامسونگ!) باید گفت که این تلفن هوشمند تنها در بخش نمایشگر از گوریلا گلس 6 استفاده می‌کند. بنابراین گلکسی نوت 10 پلاس با داشتن این محافظ در هر دو بخش جلویی و پشتی برگ برنده را در دست دارد.

اگرچه در این تست گلکسی نوت 10 پلاس ترک‌های بیش‌تری در بخش پشتی خود برداشت، اما توزیع وزن مناسب موجب شد که نمایشگر آسیب کمتری ببیند. در این تست مطمئنا گلکسی نوت 10 پلاس از رقیب خود یعنی آیفون XS مکس برتری دارد.

لازم به ذکر است سامسونگ یک محافظ نمایشگر را در هنگام تولید به شیشه جلویی گلکسی نوت 10 می‌چسباند؛ در این تست این محافظ نمایشگر پیش از انجام تست برداشته شد و بازهم عملکرد این تلفن هوشمند از رقیب ساخته اپل بهتر بود.

به نظر می‌رسد سامسونگ در محافظت از صفحه نمایش عملکرد بهتری را به نسبت اپل داشته است، با این حال به هیچ عنوان پیشنهاد نمی‌شود که از گلکسی نوت 10 پلاس بدون محافظ نمایشگر استفاده کنید، قیمت قطعات مورد استفاده در این تلفن هوشمند بسیار زیاد است!

منبع phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.