نسخه دو رنگ هواوی پی 30 احتمالا در نمایشگاه ایفا 2019 معرفی می‌شود

هواوی به‌تازگی یک پتنت را به ثبت رسانده است که طبق آن نسخه دو رنگ هواوی پی 30 به‌زودی معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود طرح‌های جدید هواوی پی 30 در نمایشگاه IFA به نمایش گذاشته شود.

0

هواوی در تاریخ 7 خرداد ماه سال جاری دو پتنت را در سازمان مالکیت فکری اتحادیه اروپا به ثبت رسانده است. این دو پتنت جمعه همین هفته توسط این سازمان تایید و به نام هواوی منتشر شد. به نظر می‌رسد این پتنت‌ها مربوط به نسخه دو رنگ هواوی پی 30 باشد.

این پتنت‌ها نمونه رنگ‌های جالبی را برای هواوی پی 30 به همراه دارند. در حقیقت در این پتنت‌ها رنگ تلفن همراه با یک خط به دو بخش تقسیم شده است که هر بخش رنگ مجزایی خواهد داشت. خط تقسیم کننده رنگ درست در میان کلید پاور و دکمه‌های تنظیم صدا ترسیم شده است.

نسخه دو رنگ هواوی پی 30

اولین نمونه ترکیبی از رنگ آبی روشن و  Breathing Crystal است. در این نمونه قسمت آبی روشن در بخش بالایی قرار گرفته است و بخش پایینی تلفن همراه به رنگ Breathing Crystal خواهد بود. بر اساس تصاویر منتشر شده، به نظر نمی‌رسد که این رنگ‌بندی‌ها به زاویه تابش نور واکنش نشان دهند، به عبارت دیگر با تغییر نور محیط، رنگ دستگاه تغییر نخواهد کرد.

دومین نمونه که هواوی برای ثبت پتنت آن اقدام کرده است، یک هواوی پی 30 را نشان می‌دهد که در بخش بالایی به رنگ مشکی و در بخش پایینی به رنگ خاکستری است. این نمونه می‌تواند یادآور طرح پاندای گوگل Pixel 2 XL باشد که رنگ‌بندی مشابه‌ای داشت. نکته قابل توجه این است که هواوی این رندرها را تنها برای هواوی پی 30 منتشر کرده است، با این حال احتمال می‌رود که هواوی پی 30 پرو نیز با این طرح رنگی معرفی و عرضه شود.

نسخه دو رنگ هواوی پی 30

نمایشگاه IFA 2019 می‌تواند زمان مناسبی برای معرفی گوشی‌های موجود در رنگ‌ها و طرح‌های جدید باشد. با این حال ثبت این پتنت‌ها توسط هواوی لزوما به معنای معرفی این دو نسخه در نمایشگاه IFA نیست، با این حال این رویداد زمان مناسبی برای این کار است. نمایشگاه IFA 2019 هفته آینده در برلین برگزار خواهد شد.

هواوی پی 30 را در ماه مارس (فروردین) سال جاری معرفی کرد. بنابراین حالا زمان کاملا مناسبی است نسخه دو رنگ هواوی پی 30 روانه بازار شود. این موضوع به هواوی کمک می‌کند پرچم‌داران فعلی خود را تازه سازی کند، در حالی که کاربران در انتظار هواوی میت 30 هستند.

هواوی پی 30، نسخه ضعیف‌تر پی 30 پرو محسوب می‌شود، با این حال این نسخه نیز طرفداران خود را دارد. این تلفن هوشمند از هواوی پی 30 پرو کوچک‌تر، سبک‌تر و مقرون به صرفه‌تر است.

شایعات حاکی از آن هستند که مراسم معارفه سری هواوی میت 30 در تاریخ 19 سپتامبر یا 28 شهریور ماه برگزار می‌شود. در این مراسم دو مدل از این خانواده معرفی خواهد شد. این دو مدل از چیپست کایرین 990 استفاده خواهند کرد؛ این چیپست هنوز به صورت رسمی رونمایی نشده است، اما انتظار می‌رود معارفه آن هم‌زمان با سری میت 30 انجام شود.

با معرفی و عرضه سری میت 30 هواوی به بازار، مطمئنا قیمت گوشی‌های سری پی 30 کاهش خواهند یافت. بنابراین اگر برایتان اهمیت ندارد که جدیدترین پرچم‌دار هواوی را خریداری کنید، نسخه دو رنگ هواوی پی 30 و پی 30 پرو انتخاب بسیار مناسبی است.

منبع androidheadlines
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.