هواوی نوا 5 تی | HUAWEI Nova 5T با صفحه‌نمایش 6.2 اینچی FHD+ و دوربین چهارگانه معرفی شد

شرکت هواوی ساعاتی پیش همانطور که پیش از این وعده آن را داده بود گوشی نوا 5 تی (Nova 5T) را معرفی کرد.

0

گوشی هوشمند هواوی نوا 5 تی از صفحه نمایش 6.26 اینچی فول اچ دی پلاس با رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل و لبه‌های خمیده با یک ناچ نقطه‌ای که میزبان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.0 است در قاب جلویی خود برخوردار است.

مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 5 تی

از جمله مشخصات فنی گوشی هواوی نوا 5 تی | HUAWEI Nova 5T می‌توان به پردازنده Kirin 980 با معماری 7 نانومتری با پردازشگر گرافیکی Mali-G76MP10، هشت گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

این گوشی هواوی از اندروید 9 به‌همراه رابط کاربری EMUI 9.1 به صورت پیش‌فرض بهره‌مند خواهد بود و با توجه به استفاده از فناوری GPU Turbo 3.0 می‌توان انتظار تجربه خوبی را برای گیمرها در هنگام استفاده از آن داشت.

این گوشی هواوی در بخش دوربین مجهز به یک دوربین چهارگانه با برند لایکا است که شامل یک سنسور 48 مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/1.8، یک سنسور 16 مگاپیکسلی اولترا واید با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.2 و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو (از فاصله 4 سانتیمتری) با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.4 و سنسور 2 مگاپیکسلی با گشادگی دریچه دیافراگم f/2.4 برای ایجاد عمق در تصاویر پرتره است.

گوشی هواوی نوا 5 تی

گوشی هواوی نوا 5 تی | HUAWEI Nova 5T همچنین از یک حسگر اثر انگشت در لبه کناری خود برخوردار است که در کمتر از یک ثانیه قفل صفحه نمایش را برای شما باز می‌کند و در قاب پشتی نیز شاهد یک بدنه با شیشه سه‌بعدی و با رنگ گرادیان هستیم.

گوشی هواوی نوا 5T از یک باتری 3500 میلی‌آمپرساعتی برخوردار است که وظیفه شارژ آن بر عهده یک شارژر سریع سوپر شارژر 22.5 واتی است و بنابر اعلام هواوی در 30 دقیقه ظرفیت باتری را به 50 درصد می‌رساند.

قیمت گوشی HUAWEI Nova 5T و زمان عرضه

گوشی نوا 5T هواوی در رنگ‌های سیاه، آبی و بنفش و با قیمت 379 دلار از ده روز آینده به بازار مالزی عرضه خواهد شد اما هنوز از تاریخ عرضه آن به بازارهای جهانی اطلاعاتی منتشر نشده است.

منبع Fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.