طراحی میت 30 پرو هواوی در یک پوستر تبلیغاتی رسمی لو رفت!

ساعاتی پیش یک پوستر رسمی از هواوی میت 30 پرو منتشر شده است که طراحی این تلفن هوشمند را به نمایش می‌گذارد. مطمئنا استفاده از دوربین چهارگانه با طراحی دایره‌ای جذاب‌ترین بخش این تلفن هوشمند است.

0

هواوی میت 30 پرو اواخر سال جاری میلادی رونمایی خواهد شد، با این حال می‌توانیم از همین حالا بگوییم که ظاهر این تلفن هوشمند بسیار جذاب است. به‌تازگی یک پوستر رسمی از این تلفن هوشمند منتشر شده است که طراحی میت 30 پرو هواوی را به وضوح نشان می‌دهد.

طراحی میت 30 پرو

پوستر منتشر شده در شبکه اجتماعی Weibo نشان می‌دهد هواوی میت 30 پرو هم‌چون میت 20 پرو از یک بریدگی یا همان ناچ بزرگ بر روی نمایشگر خود استفاده می‌کند. درون این ناچ بر روی نمایشگر سه سنسور دوربین قرار گرفته است، بنابراین به احتمال بسیار قوی شاهد استفاده از فناوری تشخیص چهره سه بعدی در این گوشی هوشمند خواهیم بود.

در لبه بالایی این پرچم‌دار خطوط آنتن و سنسور مادون قرمز قرار گرفته است. حاشیه زاید اطراف نمایشگر در میت 30 پرو بسیار ناچیز است، هم‌چنین در دو سمت نمایشگر می‌توانیم مقداری خمیدگی را مشاهده کنیم. این گوشی از نمای جلویی زیبا است، با این حال بدون شک بخش پشتی آن هیجان‌انگیزتر است.

هواوی میت 30 پرو در بخش پشتی خود یک دوربین چهارگانه با طراحی دایره‌ای شکل دارد. گفته می‌شود دوربین قدرتمند یکی از ویژگی‌های مهم میت 30 پرو خواهد بود.

امروز گزارش دیگری منتشر شد که نشان می‌داد هواوی حال کار بر روی کیس‌هایی شبیه به موتوماد موتورولا است. در این گزارش چندین کدنام مربوط به گوشی‌های هواوی و آنر وجود داشت که از این نوع کیس پشتیبانی می‌کردند. با توجه به طراحی میت 30 پرو می‌توان حدس زد که این تلفن هوشمند نیز از این کیس‌ها پشتیبانی خواهد کرد.

در کنار بخش دوربین یک فلاش LED از نوع زنون و یک نمونه از نوع LED وجود دارد. هم‌چنین می‌توانیم در این بخش عبارت LEICA را مشاهده کنیم، با این حال دیگر متون درج شده قابل تشخیص نیست. این تلفن هوشمند در رنگ‌های بنفش و سبز معرفی می‌شود، همان‌طور که مشخص است کلید پاور در هر دو نمونه به رنگ قرمز است. دیگر اطلاعات موجود در پوستر به استفاده از چیپست کایرین 990 و شارژدهی فوق‌العاده اشاره دارد. مطابق شایعات این تلفن هوشمند در تاریخ 19 سپتامبر (28 شهریور ماه) روانه بازار می‌شود.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.