درز تصاویر منتسب به پنل نمایشگر گوشی میت 30 هواوی

دو تصویر جدید از سوی منبع خبری هواوی سنترال روی شبکه اجتماعی ویبو قرار گرفته که مربوط به پنل جلویی، دوربین و حسگر اثر انگشت زیر صفحه‌نمایش گوشی هوشمند هواوی میت 30 است. با فارنت همراه شوید…

0

تصاویر منتسب به گوشی هوشمند میت 30 نشان می‌دهد که این گوشی دارای بریدگی یا همان ناچ کوچک‌تری نسبت به مدل پیشرفته‌تر میت 30 پرو است.

در پنل جلویی گوشی جای دو حفره با سایزهای مختلف مشخص شده که نسبت به دوربین سلفی تک سنسور سال 2018 سری میت یعنی میت 20 یک پیشرفت به حساب می‌آید. این قضیه شاید نویدبخش یک دوربین سلفی بهتر و در نتیجه استفاده بهتر از سیستم تشخیص چهره در نسخه بعدی سری میت باشد.

در صورتی که این تصاویر گوشی میت 30 واقعی باشند در این گوشی از یک صفحه‌نمایش تخت استفاده شده است و نشانی از صفحه‌نمایش آبشاری به کار رفته در میت 30 پرو وجود ندارد.

تصاویر نسخه پرو این گوشی نشان می‌دهد که لبه‌های خمیده صفحه‌نمایش آن دارای زاویه 88 درجه هستند و این بدان معنی است که اگر دقیقا از روبه‌رو به این گوشی خیره شوید هیچ‌گونه لبه‌ای در کناره‌ها نخواهید دید.

صحبت از حاشیه صفحه‌نمایش شد؛ لازم است بدانید که حاشیه صفحه‌نمایش در گوشی میت 30 بسیار کم است تنها در بالای صفحه‌نمایش کمی بزرگ‌تر از سایر قسمت‌ها است. در حالی که نزخ تازه‌سازی صفحه‌نمایش میت 30 پرو از نرخ 90 هرتز بهره می‌برد، به نظر می‌رسد که میت 30 از همان صفحه‌نمایش با نرخ 60 هرتز استفاده کند.

در هسته گوشی هواوی میت 30 یک پردازنده کیرین 990 آرمیده است تا امور پردازشی آن را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. این پردازنده دارای معماری 7 نانومتری می‌تواند به یک مودم 5G هم مجهز شود.

از سایر مشخصات گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 6.5 اینچی فول‌اچ‌دی پلاس، 128 گیگابایت حافظه داخلی، ترکیب دوربین سه‌گانه و باتری 4200 میلی‌آمپر ساعتی آن اشاره نمود. انتظار می‌رود طی یک ماه آتی این گوشی زیبا معرفی شود.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.