وان پلاس تی‌وی به صفحه نمایش 55 اینچی QLED مجهز خواهد بود

یکی از معاونین ارشد شرکت وان پلاس در توییتی اطلاعاتی را از تلویزیون جدید این شرکت منتشر کرد. این تلوزیون قرار است یک صفحه 55 اینچی داشته باشد.

0

وان پلاس تی‌وی قرار است به زودی عرضه شود و یکی از معاونین ارشد این شرکت، اطلاعاتی تازه را منتشر کرده. این تلویزیون قرار است که یک پنل QLED داشته باشد و اندازه آن هم 55 اینچ خواهد بود. پیش از این بر اساس اطلاعاتی درز شده، مطمئن بودیم که این تلویزیون هوشمند خواهد بود. اما حالا متوجه شده‌ایم که گوگل یک تلویزیون جدید را در لیست محصولات دارای مجوز خود با نام Dosa ثبت کرده است.

احتمال این وجود دارد که سایز 55 اینچی تنها سایز این تلویزیون نباشد. ممکن است که در ادامه شاهد اندازه 43 اینچی، 65 اینچی و 75 اینچی هم باشیم. ولی فعلا اندازه 55 اینچی وان پلاس تی‌وی تایید شده. از نظر کیفیت هم به نظر با محصول قوی روبرو هستیم چون این تلویزیون از پنل QLED استفاده می‌کند. در منوهای اندروید احتمالا شاهد رزولوشن 1080 خواهیم بود و اگر محتوا 4K داشته باشید، این تلویزیون قابلیت پخش و هماهنگی را دارد.

البته که پنل QLED آن کنتراست جذاب OLED را ندارد. اما همچنان شاهد رنگ‌هایی خوب و فوق‌العاده هستیم و کنتراست نسبت به تلویزیون‌های LED و LCD بهتر است. صفحه‌های QLED عموما از استاندارد HDR پشتیبانی می‌کنند و روشنایی زیادی دارند.

وان پلاس تی‌وی هوشمند خواهد بود

همانطور که پیش از این هم اشاره کردیم، این تلویزیون جدید بر پایه Android TV خواهد بود. این خبر فراتر از یک شایعه رفته و با مجوزی که گوگل برای Dosa صادر کرده می‌توانیم مطمئن باشیم که این تلویزیون یک سیستم عامل درون خود خواهد داشت و یک همکاری تازه بین دو شرکت وان پلاس و گوگل را شاهد هستیم.

همچنان اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه این محصول مشخص نیست. تنها اطلاعات اضافه‌ای که در اختیار داریم این است که این تلویزیون از پردازنده مدیاتک MT5670 به همراه پردازنده گرافیکی Mali G51 استفاده خواهد کرد. همچنین می‌دانیم که مقصد ابتدایی این محصول در بازار هند خواهد بود. شاید این به خاطر روابط اقتصادی شدید دو کشور چین و هند باشد. شاید هم قیمت این محصول مناسب بازار هند است. اگر دومی درست باشد، پس باید منتظر یک قیمت خوب برای این تلویزیون باشیم. مطمئنا در ادامه اطلاعات بیشتری از این محصول را در فارنت منتشر می‌کنیم.

منبع Androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.