قیمت گلکسی A30s و گلکسی A50s سامسونگ و زمان عرضه آنها مشخص شد

سامسونگ به تازگی دو نسخه از گوشی‌های سری A خود را معرفی کرد. حالا قیمت این دو گوشی هم به صورت رسمی اعلام شده است.

0

سامسونگ دیروز گوشی‌های گلکسی A30s و گلکسی A50s را به صورت رسمی در مراسمی معرفی کرد. هر دو گوشی طراحی تازه‌ای دارند و مشخصات داخلی آن‌ها هم مناسب است. البته که قیمت گلکسی A30s و گلکسی A50s به همراه زمان عرضه آن‌ها در مراسم معرفی اعلام نشد. اما امروز سامسونگ خبری را در راستای اعلام قیمت و زمان عرضه منتشر کرده است.

مشخصات، زمان عرضه و قیمت گلکسی A30s و A50s

البته فعلا فقط به صورت رسمی، قیمت نسخه A30s معرفی شده است. همچنان اطلاعات کاملی از گوشی A50s سامسونگ نداریم. اما گوشی میان‌رده A30s با قیمت 279 یورو به بازار عرضه خواهد شد و اولین مقصد آن آلمان خواهد بود. البته گوشی A50s در ابتدا در آلمان عرضه نخواهد شد. همچنین از آنجایی که قیمت آن را نمی‌دانیم باید به نسخه پیشین مراجعه کنیم. نسخه پیشین گوشی یعنی A50 خالی با قیمت 349 یورو عرضه شد. پس باید انتظار قیمتی در همین حوالی را داشته باشیم.

گوشی A30s نسبت به نسخه قبلی خود تفاوت‌هایی مشخص دارد. در ابتدا باید به مجموعه دوربین آن اشاره کرد. این گوشی یک دوربین سه‌گانه دارد. حسگر اثر انگشت دستگاه هم به خود صفحه نمایش منتقل شده است. حافظه داخلی دستگاه 128 گیگابایت خواهد بود. این یک بهبود مشخص نسبت به نسخه‌های 32 و 64 گلکسی A30 است.

A30s یک صفحه نمایش 6.4 اینچی سوپر امولد Infinity-V دارد. رزولوشن این دستگاه 1560 در 720 است. عجیب است که رزولوشن این نسخه، نسبت به رزولوشن 1080 نسخه پیشین پایین‌تر است. این محصول از یک پردازنده اکسینوس 7904 استفاده خواهد کرد. بسته به انتخاب شما، می‌توانید از میزان رم 3 یا 4 گیگابایتی استفاده کنید. همچنین باتری دستگاه هم ظرفیتی بالغ بر 4000 میلی‌آمپر ساعت دارد و به شارژ سریع 15 وات مجهز شده است. دوربین جلو این گوشی همانند نسخه پیشین 16 مگاپیکسل است.

این محصول شهریور ماه ماه همین امسال در آلمان عرضه خواهد شد. رنگ‌های گلکسی A30s مشکی، سفید و سبز خواهند بود. به صورت آنلاین و آفلاین می‌توانید این گوشی جدید را خریداری کنید.

 

منبع Sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.