آپدیت اندروید 10 گلکسی اس 10 سامسونگ با رابط کاربری OneUI 2.0 این شکلی خواهد بود

اخبار تازه‌ای از سوی گوگل منتشر شد مبنی بر اینکه اندروید جدید دیگر نام خوراکی ندارد و از این پس از شماره برای نسخه‌های جدید استفاده خواهد شد.

0

اندروید جدید دیگر اندروید Q نخواهد بود. این اندروید نام خوراکی نخواهد داشت و از عدد 10 استفاده می‌کند. حالا یک یوتیوبر پرتغالی یکی از محبوب‌ترین نسخه‌های نرم‌افزار یعنی آپدیت اندروید 10 گلکسی اس 10 سامسونگ را مشاهده کرده و آن را فاش کرده است.

قرار است که این آپدیت تازه علاوه بر پایه‌های اندروید، از رابط کاربری OneUI 2.0 استفاده کند. این آپدیت تازه برای محصولاتی همچون گلکسی اس 10 و نوت 10 و چند گوشی پایین‌تر عرضه خواهد شد. گوگل به زودی تصاویری را از اندروید جدید منتشر خواهد کرد. این تصاویر به شرکت‌ها اجازه می‌دهد که تبلیغات و اطلاعیه‌های خود را با این تصاویر هماهنگ کنند.

ویدیویی از که سیستم‌عامل تازه گلکسی اس 10 منتشر شده، تغییرات زیادی را در رابط کاربری OneUI نشان نمی‌دهد. در حقیقت فعلا این نسخه یک نسخه در دست توسعه است. فعلا در گام اول باید این نسخه با اندروید 10 هماهنگ شود و سپس مطمئنا شاهد تغییرات ظاهری خواهیم بود.

آپدیت اندروید 10 گلکسی اس 10 سامسونگ شامل جسچر خواهد بود

سامسونگ قرار است که در آپدیت جدید یک سری جسچر اختصاصی را اضافه کند. پیش از این برای دریافت این جسچرها باید به پلی استور مراجعه می‌کردید و اپلیکیشن One Hand Operation را دانلود می‌کردید. اما در اندروید جدید این جسچرها نهادینه شده و احتمالا شاهد عملکرد بهتر گوشی خواهیم بود.

سامسونگ هنگام معرفی نوت 10، برخی قابلیت‌ها مانند لینک به پنجره را نمایش داد. اما در این ویدیو، مشاهده می‌کنیم که برخی از این قابلیت‌ها در رابط کاربری OneUI تلفیق شده‌اند. پس احتمالا نسخه‌های پایینی گلکسی اس هم این قابلیت‌ها را دریافت خواهند کرد.

این نسخه از آپدیت اندروید به نظر که در دست توسعه و طراحی بیشتر است. اما همین خبر خوبی برای دارندگان گلکسی است. این نشان می‌دهد که سامسونگ در حال کار بر روی آپدیت جدید است و مطمئنا قابلیت‌های اندروید 10 روی این آپدیت جدید وجود خواهند داشت. همچنین باید منتظر یک طراحی جدید از رابط OneUI باشیم.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.