اولین کالبدشکافی گلکسی نوت 10 پلاس 5G از نبوغ سامسونگ در حذف حاشیه‌ها خبر دارد

بالاخره پس از عرضه جدیدترین پرچمدار سامسونگ، شاهد کالبدشکافی گلکسی نوت 10 هستیم. این امر به سوالات بسیاری که در مورد قطعات داخلی آن مطرح شده بود پاسخ می‌دهد. با فارنت همراه شوید…

0

موسسه iFixit پیشرفته‌ترین نسخه پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی نوت 10 پلاس 5G را برای آزمایش کالبدشکافی خود انتخاب کرده‌ و کارشناسان این موسسه دل و روده آن را بیرون ریخته‌اند تا ببینیم که در دل این گوشی چه خبر است.

کالبدشکافی گلکسی نوت 10 پلاس 5G

در بخش بالایی صفحه‌نمایش شاهد یک بخش بیضی شکل کوچک هستیم که از زمان انتشار رندرهای این گوشی ذهن ما را درگیر کرده است. در ابتدا به دلیل اینکه تصاویر وضوح کافی نداشتند و از نزدیک با آن روبه‌رو نشده بودیم، فکر می‌کردیم که با یک IR Blaster طرف هستیم اما اکنون مشخص شده که این بخش کاربرد اسپیکر را برای گلکسی نوت 10 دارد.

کالبدشکافی گلکسی نوت 10 پلاس

سامسونگ خود پیش از این عنوان کرده بود که این بخش نقش اسپیکر را برای گلکسی نوت 10 بازی می‌کند اما بر و بچه‌های iFixit می‌گویند که این بخش مانند یک خروجی عمل می‌کند که صدای ناشی از اسپیکر داخلی گوشی را از خود عبور می‌دهد.

کالبدشکافی گلکسی نوت 10

می‌توانید این مورد را با تکنولوژی پاسخگویی لرزش صفحه هواوی روی پی 30 پرو مقایسه نمایید. در هر صورت گلکسی نوت 10 در میان گوشی‌های هم‌رده خود یکی از گوشی‌های بسیار جمع‌وجور به حساب می‌آید.

کالبدشکافی گلکسی نوت 10 پلاس 5G

از دیگر ویژگی‌های جذاب گوشی هوشمند گلکسی نوت 10 که از کالبدشکافی آن به دست آمده است می‌توان به سیستم خنک‌کنندگی بخار پیشرفته و البته سه عدد آنتن mmWave که در گوشه‌های آن تعبیه شده اشاره کرد.

شبکه 5G بهترین سرعت ممکن را ارائه می‌دهد اما در این بین کمترین نفوذ را هم دارد و حتی دست شما هم می‌تواند مانع از آنتن‌دهی گوشی شود. پس با این حساب تعداد آنتن‌های بیشتری روی گوشی نیاز است تا در این زمینه به مشکلی برخورد نکنید.

تکنولوژی 5G گرمای قابل توجهی هم ایجاد می‌کند و وجود سیستم خنک‌کننده پیشرفته در گلکسی نوت 10 یک قابلیت کاربردی محسوب می‌شود.

کالبدشکافی Galaxy Note 10 5G

 

در سایر زمینه‌ها شاهد حضور قطعات قدرتمند گوشی هستیم که به روش‌های بسیار پیشرفته‌ای به هم متصل شده‌اند و به همین دلیل تعمیرپذیری این گوشی را به میزان چشمگیری پایین آورده‌اند.

منبع phoneArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.