هواوی در سال 2019 هیچ گوشی هوشمندی با سیستم عامل هارمونی معرفی نخواهد کرد

شایعه شده بود که هواوی می‌خواهد از سیستم عامل اختصاصی خود با نام هارمونی روی گوشی های هوشمند این شرکت بهره بگیرد. اکنون شرکت چینی به صورت رسمی تمامی این ادعاها را رد می‌کند. با فارنت همراه باشید…

0

شرکت چینی هواوی رسما اعلام کرده که طی ماه‌های آتی هیچ‌گونه برنامه‌ای برای عرضه گوشی هوشمند با سیستم عامل هارمونی ندارد. وینسنت یانگ، مدیر ارشد هواوی، در یک رویداد رسانه‌ای در نیویورک اعلام کرد که این شرکت تمایلی برای عرضه یک گوشی هوشمند با سیستم‌عامل هارمونی در سال 2019 ندارد.

وی در عین حال تایید کرد شرکت چینی می‌خواهد از این سیستم‌عامل روی محصولات دیگر خود بهره ببرد؛ محصولاتی مانند ساعت و تلویزیون هوشمند هواوی با سیستم‌عامل هارمونی تا قبل از به پایان رسیدن سال 2019 روانه بازار می‌شوند.

به گفته وینسنت شرکت هواوی می‌خواهد یک مجموعه یک دست داشته باشد و داشتن گوشی‌های هوشمند روی پلتفرم‌های مختلف نمی‌توان به چنین هدفی دست پیدا کرد. سیستم‌عامل هارمونی بیشتر مانند یک سیستم‌عامل جانشین کاربرد دارد و در صورتی که مشکلات بین ایالات متحده و هواوی ادامه‌دار شود می‌توانیم شاهد ورود آن به گوشی‌های هوشمند هواوی باشیم. فعلا این مشکل در حد آتش‌بس باقی مانده است و باید ببینیم در آینده اوضاع به چه شکلی خواهد بود.

شرکت هواوی تاکنون سخنی از گوشی هوشمند هواوی میت 30 به میان نیاورده است اما یانگ عنوان کرد که یک گوشی پرچمدار با سیستم‌عامل اندروید به زودی معرفی خواهد شد. البته وی احتمال عرضه یک گوشی هوشمند با سیستم عامل هارمونی را به طور کامل رد نکرد. نظر شما در مورد چنین اتفاقی چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.