گلکسی A50s و گلکسی A30s سامسونگ با دوربین بهتر و طراحی به‌روزتر معرفی شدند

پس از مدت‌ها درز شایعات مختلف پیرامون ویژگی‌های اعضای جدید سری گلکسی A، سامسونگ سرانجام از دو گوشی گلکسی A50s و گلکسی A30s با برخی به‌روزرسانی‌های سخت افزاری و دوربین بهتر رونمایی کرد.

3

سامسونگ اوایل سال جاری از دو گوشی گلکسی A50 و گلکسی A30 پرده برداشت، با این حال مدل‌های گلکسی A50s و گلکسی A30s نسبت به آن‌ها از زبان طراحی مدرن‌تری با نمایشگری تمام صفحه بهره می‌برند.

البته شاید بتوان نقطه قوت اصلی دو گلکسی A50s و گلکسی A30s سامسونگ را بهره‌مندی از دوربین‌های باکیفیت دانست؛ روندی که دیگر تولیدکنندگان گوشی هوشمند نیز در توسعه گوشی‌های میان‌رده در پیش گرفته‌اند.

مشخصات گلکسی A50s سامسونگ

بنابر اعلام شرکت سامسونگ، گوشی گلکسی A50s از نمایشگری 6.4 اینچی از نوع Super AMOLED با وضوح تصویر فول اچ‌دی و ناچ قطره‌ای بهره می‌برد. همچون مدل قبلی شاهد استفاده از تراشه اکسینوس 9610 در این گوشی هستیم. این تراشه دارای ۴ هسته Cortex-A73 با فرکانس 2.3 گیگاهرتز و چهار هسته Cortex-A53 با فرکانس 1.6 گیگاهرتز است که با لیتوگرافی 10 نانومتری ساخته شده‌اند.

گلکسی A50s سامسونگ

4 گیگابایت رم برای دستگاه در نظر گرفته شده تا پشتیبان مالتی‌تسکینگ شما باشد. همچنین این گوشی در دو حافظه 64 یا 128 گیگابایتی و با اندروید 9 پای عرضه خواهد شد. البته کماکان امکان سفارش مدلی با 6 گیگابایت حافظه رم هم وجود خواهد داشت.

وجه تمایز اصلی گلکسی A50s نسبت به گلکسی A50 مربوط به دوربین بکار رفته در این مدل است؛ به طوری که اکنون شاهد استفاده از سنسورهای دوربین 48 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی واید و 5 مگاپیکسلی سنجش عمق هستیم.

همچنین به جای سنسور 25 مگاپیکسلی دوربین سلفی، مدل جدید از سنسور 32 مگاپیکسلی در دوربین سلفی بهره می‌برد. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به سنسور اثر انگشت درون نمایشگر و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر 15 واتی اشاره کرد.

مشخصات گلکسی A30s سامسونگ

اما در سوی دیگر گلکسی A30s اکنون به دوربین سه گانه 25 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی واید و 5 مگاپیکسلی سنجش عمق تجهیز شده است. همچنین از سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی استفاده شده است.

گلکسی A30s سامسونگ

از دیگر ویژگی‌های گوشی گلکسی A30s نیز می‌توان به نمایشگر 6.4 اینچی از نوع Infinity-V با وضوح تصویر فول اچ‌دی پلاس، سنسور اثر انگشت تعبیه شده در نمایشگر اشاره کرد.

مشخصات فنی این گوشی هوشمند نیز شامل پردازنده  اکسینوس 7904، حافظه رم 3 یا 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و باتری 4 هزار میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر 15 واتی است.

گوشی های گلکسی A50s و Galaxy A30 همچنین آنطور که سامسونگ از آنها یاد می‌کند با طراحی به‌روز شده قاب پشتی با “الگوی هندسی منحصر به فرد و افکت هولوگرافی آینده نگرانه” ارائه می‌شوند.

این احتمال وجود دارد که هر دو مدل با بهره‌مندی پیش‌فرض از رابط کاربری One UI 1.5 راهی بازار شوند، چراکه شرکت سازنده از فعال بودن حالت جدید Game Booster، چیزی که پیش‌تر صرفا در گوشی های گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس مشاهده کرده‌ایم خبر داده است.

قیمت گلکسی A30s و گلکسی A50s سامسونگ و زمان عرضه

سامسونگ هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون زمان عرضه و قیمت این دو مدل اعلام نکرده است، با این حال می‌توان پیش بینی کرد که همچون مدل‌های قبلی، گلکسی A50s و Galaxy A30 نیز در رنگ‌های سفید، سبز، مشکی و زرد قناری راهی بازار شوند.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. HajiAbdullah می‌گوید

    لطفن اندریت 11 به تلوفون A30s روان کونید

  2. Muosadinarzahie می‌گوید

    باسلام امروز یه بروزرسانی برام آمدنصب کردم ولی اندروید۱۱ نبود دوستان اطلاع دقیق ازبروزرسانی گوشی A30s داریدممنون میشم جواب بدید

  3. سعید می‌گوید

    پدر منو درآورده این آ سی اس اندروید ده کردم تاج از کار افتاده