آپدیت اندروید 9 تبلت گلکسی تب اس 3 و Galaxy Tab A 2017 سامسونگ منتشر شد

به زودی به عرضه اندروید 10 نزدیک می‌شویم. اما همچنان بسیاری از محصولات اندروید 9 را دریافت نکرده‌اند. امروز در محصول سامسونگ به لیست اندروید 9 اضافه شدند.

0

اندروید 10 مدتی پیش معرفی شد. به زودی شاهد عرضه جدی و کامل آپدیت اندروید 10 خواهیم بود اما تا آن زمان بسیاری از شرکت‌ها آپدیت اندروید 9 را برای محصولات خود عرضه می‌کنند. همچنان لیست بلندی از تبلت‌ها و گوشی‌ها وجود دارد که این آپدیت را دریافت نکرده‌اند. امروز آپدیت اندروید 9 گلکسی تب اس 3 و گلکسی Tab A 2017 منتشر شد تا این دو محصول به لیست محصولات دارای اندروید 9 اضافه شوند.

هر دو محصول در سال 2017 عرضه شدند. این دو تبلت قدرت فوق‌العاده بالایی ندارند. البته که مشخصات داخلی این دو تبلت نسبتا مناسب است. اما احتمالا تاخیر در عرضه به خاطر مشخصات داخلی بوده و سامسونگ نیازمند زمان بیشتری برای هماهنگ کردن دستگاه‌ها بوده است.

آپدیت اندروید 9 گلکسی Tab S3 و گلکسی Tab A 2017 فعلا در کشورهای آسیایی عرضه خواهد شد. نسخه LTE گلکسی تب اس 3 در کشورهای مالزی، فیلیپین و ویتنام آپدیت تازه را دریافت کرده. تبلت Tab A هم تنها در مالزی آپدیت را دریافت کرده و هنوز آپدیت به دیگر کشورها نرسیده است. این آپدیت شامل تغییرات تازه اندروید است. علاوه بر امکانات تازه، پچ امنیتی ماه آگوست هم اضافه شده است. کاربران سامسونگ همچنین بالاخره رابط کاربری One UI را از طریق این آپدیت تجربه خواهند کرد.

سامسونگ مدتی پیش برنامه عرضه آپدیت اندروید 9 را منتشر کرد. عموما این برنامه‌ها با تاخیر مواجه می‌شود، اما سامسونگ موفق شده که آپدیت اندروید 9 گلکسی تب اس 3 را سر موعد مقرر خود عرضه کند. عجیب‌تر اینکه گلکسی Tab A زودتر از موعد آپدیت شده. طبق برنامه قرار بود که این آپدیت در ماه اکتبر عرضه شود.

شاید از خود بپرسید چرا سامسونگ بازار آسیا و کشورهایی همچون ویتنام و مالزی را انتخاب کرده است. این یک سیاست جا افتاده برای مقابله با مشکلات احتمالی است. شرکت‌ها ابتدا آپدیت را برای بازارهای کوچک عرضه می‌کنند. بعد از اینکه هیچ مشکلی گزارش نشد، آپدیت به صورت جهانی عرضه خواهد شد.

مشخص نیست که در آینده چه کشورهایی آپدیت را دریافت خواهند کرد، اما اگر مشکلی وجود نداشته باشد، تا چند روز یا چند هفته آینده شاهد عرضه این آپدیت تازه خواهیم بود. اگر آپدیت اندروید 9 گلکسی تب اس 3 و یا Galaxy Tab A 2017 را دریافت کردۀ‌اید حتما آن را با سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع Androidpolice
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.