درز مشخصات Mi MIX 4 شیائومی از اسنپ دراگون 855 پلاس و دوربین چهارگانه 108 مگاپیکسلی با لنز پریسکوپ خبر دارد

به تازگی برخی منابع نزدیک شیائومی برخی مشخصات و ویژگی‌های پرچم‌دار جدید این شرکت را فاش کرده‌اند که بر این اساس Mi MIX 4 قرار است با یدک کشیدن عنوان اولین گوشی مجهز به دوربین 108 مگاپیکسلی راهی بازار گردد.

0

شیائومی جزو اولین شرکت‌هایی بود که با سری می میکس به سمت ارائه گوشی‌های تمام صفحه حرکت کرد و بر همین اساس نیز می‌توان حدس زد که Mi MIX 4 با نمایشگری کاملا تمام صفحه لبه خمیده، بدون ناچ و با وضوح 2K راهی بازار گردد.

منابع نزدیک به شرکت چینی تائید کرده‌اند که Mi MIX 4 در سینه میزبان پردازنده 855 پلاس است. در کنار این پردازنده قدرتمند از 12 گیگابایت حافظه رم و 1 ترابایت حافظه ذخیره سازی داخلی از نوع UFS 3.0 استفاده شده است.

در سوی دیگر پیش بینی می‌شود که این محصول به باتری 4,500 میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژر 30 واتی تجهیز گردد. مضاف بر این احتمالاً شاهد به کار گیری فناوری شارژ معکوس به صورت بی‌سیم خواهد بود.

Mi MIX 4

نقطه قوت بعدی Mi MIX 4، بهره مندی از دوربین چهارگانه است. منبع خبر مدعیست که شیائومی از سنسور 108 مگاپیکسلی مشهور سامسونگ به عنوان دوربین اصلی این گوشی استفاده کرده است. این دوربین را سنسورهای 16 مگاپیکسلی واید، 8 مگاپیکسلی سنجش عمق و لنز پریسکوپ همراهی می‌کنند.

از دیگر ویژگی‌های این گوشی پرچم‌دار می‌توان به بدنه سرامیکی، جک 3.5 میلیمتری صدا، پشتیبانی از NFC و قدرت گرفتن از رابط کاربری MIUI 11  اشاره کرد. در حالی که به احتمال زیاد هفته آینده شاهد معرفی Mi MIX 4 از سوی شیائومی خواهیم بود، منبع خبر مدعیست که مدل 5G آن زودتر از فوریه سال آینده میلادی راهی بازار نخواهد شد.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.