لپ تاپ Dell XPS 13 با پردازنده جدید نسل دهم اینتل معرفی شد

شرکت دل به تازگی نسخه ارتقا یافته و به‌روز شده لپ تاپ Dell XPS 13 را معرفی کرده که این بار به پردازنده نسل دهم اینتل تجهیز شده است.

0

می‌توان پیش‌بینی کرد شرکت دل لپ تاپ Dell XPS 13 که به پردازنده شش هسته‌ای Core i7 نسل دهمی اینتل تجهیز شده است را برای اولین بار در نمایشگاه IFA2019 که هفته آینده آغاز به کار خواهد کرد، در معرض دید عموم قرار دهد.

بر این اساس تراشه بکار رفته در نسخه جدید لپ تاپ Dell XPS 13 نسبت به نسل نهم افزایش سرعت عملکرد 15 درصدی را به همراه دارد؛ از این رو به صورت اسمی تفاوتی میان دو نسل وجود نخواهد داشت.

شاسی به کار رفته در این لپ تاپ و مدل هیبریدی آن، با نمونه به کار رفته در XPS 13 model 9380 یکسان هست؛ از این رو با لپ تاپی با فریم فلزی و کیفیت ساخت بالا رو به رو هستیم. البته نسخه جدید اکنون از کنترلر شبکه Killer WiFi 6 AX1650 پشتیبانی کرده که بدین جهت می‌تواند در کوتاه‌ترین زمان ممکن به سرورهای گیمینگ متصل شده و تبادل دیتا نماید.

لپ تاپ Dell XPS 13

صفحه نمایش 13.3 اینچی نسخه جدید لپ تاپ Dell XPS 13 اکنون دارای حاشیه کمتری بوده و کاربر بر اساس بودجه و سلیقه می‌تواند یکی از مدل‌های 4K یا فول اچ‌دی را انتخاب نماید. نکته قابل توجه آنکه مدل 4K از استاندارد Dolby Vision پشتیبانی می‌کند.

بدیهی است که به کار گیری نمایشگری با این وضوح تصویر می‌تواند عمر شارژ باتری را به میزان قابل توجهی کاهش دهد، با این حال شرکت سازنده تضمین می‌کند که در حالت تماشای فیلم یا کارهای روزانه باتری استفاده شده در Dell XPS 13 بتواند دست کم 10 ساعت کاربر را همراهی کند.

از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ دل می‌توان به بدنه‌ای از جنس فیبر، وزن 1.16 کیلو گرمی، ضخامت 1.16 میلی متری، 16 گیگابایت حافظه رم، پشتیبانی از حافظه ذخیره سازی PCIe SSD تا ظرفیت 2 ترابایت، بلوتوث 5، دو درگاه Thunderbolt 3، خشاب کارت حافظه microSD، جک 3.5 میلی متری صدا، دو اسپیکر 2 واتی توسعه یافته توسط برند Waves MaxxAudio و وب کم اچ‌دی اشاره کرد.

نسخه جدید لپ تاپ Dell XPS 13 قرار است از ماه آینده با پایه قیمت 900 دلاری راهی بازار گردد.

منبع ubergizmo
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.