آنر یک گیم پد ویژه گوشی‌های هوشمند را در گیمزکام 2019 معرفی کرد

شاید عدم وجود یک گوشی مخصوص بازی در لاین آپ آنر یک ضعف به نظر برسد، اما اگر منصف باشیم این برند احتمالا اصلا نیازی به یک گوشی گیمینگ ندارد.

0

آنر با حضور در گیمزکام 2019 امروز تعدادی رونمایی مرتبط با بازی داشت. جذاب‌ترین رونمایی آنر گیم پد ویژه‌‌ای بود که با یک درگاه یو‌اس‌بی‌ تایپ سی به گوشی شما متصل می‌شود و می‌تواند همزمان با این‌که بازی می‌کنید آن را شارژ کند!

گیم پد آنر در واقع یک کنترلر برای گوشی‌های هوشمند است. این گیم پد از طریق کابل یواس‌بی به گوشی شما متصل می‌شود اما تنها کارایی آن شارژ کردن گوشی‌تان نیست. کنترلر بازی‌ها از طریق بلوتوث امکان‌پذیر می‌شود.

اتصال فیزیکی این گیم پد با یک باتری 400 میلی‌آمپری این امکان را فراهم می‌کند که هنگام طولانی بازی کردن و در لحظات حساس گیمینگ، گوشی شما خاموش نشود.

این گیم پد می‌تواند همچنین در صورت لزوم از گوشی شما شارژ دریافت کند.

این کنترلر دارای یک دی‌-پد 4 جهته، یک جوی‌استیک، یک دکمه‌ی کمکی در بالا و یک دکمه‌ی اضافی است. این کلیدها را می‌توانید برای بازی‌های مختلف شخصی‌سازی کنید و برای هر کدام، بسته به نیاز بازی وظیفه‌ای معین کنید. البته این امکان به تنظیمات بازی نیز بستگی دارد.

آنر مشخص نکرده که این گیم پد تنها برای گوشی‌های خاصی کارایی خواهد داشت یا با همه‌ی گوشی‌ها سازگار است. اما به نظر می‌رسد که اندازه‌ی گیم پد قابل تغییر است و می‌توان نتیجه گرفت که از آن می‌شود در گوشی‌های مختلفی استفاده کرد.

آنر همچنین اطلاعاتی درباره‌ی قیمت و زمان عرضه‌ی این گیم‌‌پد منتشر نکرد، اما اعلام کرده که آن را تا پایان امسال (2019) در غرب اروپا عرضه خواهد کرد.

مشاهده‌ی تلاش آنر در حوزه‌ی گیمینگ بدون داشتن یک گوشی مخصوص بازی جالب توجه است. آن هم در حالی که گوشی‌هایی همچون ROG Phone II و Red Magic 3 به طور مشخصی گیمرها را هدف گرفته‌اند.

ظاهرا رویکرد آنر عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند برای همه و سپس تبدیل آن‌ها به دستگاه‌هایی مناسب بازی با عرضه‌ی لوازم جانبی همچون گیم پد تازه معرفی شده‌اش در گیمزکام 2019 است.

منبع xda-developers
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.