آپدیت EMUI 9.1 حالا برای ۸ گوشی دیگر هواوی و آنر در راهست

ماه پیش بود که شرکت‌های هواوی و البته آنر آپدیت EMUI 9.1 را برای حدود 10 گوشی هوشمند منتشر کردند و اکنون می‌خواهند باز هم لیست گوشی‌های دارای این بروزرسانی را گسترش دهند. با فارنت همراه شوید…

0

به نظر می‌رسد که آپدیت EMUI 9.1 در بین گوشی‌های هواوی و آنر به سرعت در حال فراگیر شدن است. این بار نوبت به 8 گوشی هوشمند دیگر رسیده که تاریخ عرضه برخی از آن‌ها به سه سال پیش برمی‌گردد و ظاهرا هنوز هم از بروزرسانی‌های نرم‌افزاری بهره می‌برند.

در این لیست 8 عددی شاهد حضور گوشی‌های هوشمند هواوی میت 9، هواوی میت 9 پرو، هواوی میت 9 پورشه دیزاین، پی 10، پی 10 پلاس، نوا 2s، آنر وی 9 و آنر 9 هستیم. برخی از این گوشی‌ها در مناطق مختلف جهان پیش از این هم آپدیت EMUI 9.1 را دریافت کرده‌اند اما اکنون به صورت رسمی می‌توانیم از بابت انتشار این بروزرسانی برای مدل‌های مذکور اطمینان حاصل کنیم.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که این بیانیه در کشور چین منتشر شده است و در صورتی که شما صاحب یکی از مدل‌های فوق هستید اما آن را از بازاری غیر از بازار چین تهیه کرده‌اید، احتمالا باید صبر کنید اما نگران نباشید چون در آینده نزدیک آپدیت EMUI 9.1 برای گوشی شما هم منتشر خواهد شد.

بروزرسانی EMUI 9.1 بر پایه اندروید 9 پای توسعه پیدا کرده و تعدادی ویژگی جدید را به گوشی شما اضافه می‌کند. از جمله ویژگی‌های جذاب این آپدیت می‌توان به افزوده شدن فایل سیستمی EROFS اشاره کرد که کیفیت نوشتن و خواندن فایل‌های روی فلش مموری را به میزان 20 درصد بهبود می‌دهد. همچنین با نصب این بروزرسانی کیفیت فشرده‌سازی گوشی هم بالاتر رفته و می‌تواند تا 2 گیگابایت فضای بیشتری از حافظه داخلی را در اختیار شما قرار دهد.

با این بروزرسانی شاهد انتشار GPU Turbo 3.0 نیز هستیم که بیش از 20 بازی مختلف شامل پابجی و فورتنایت را هم پشتیبانی می‌کند. رابط کاربری تغییرات جزئی زیادی به خود دیده است و آیکون‌ها تقریبا بازطراحی شده‌اند. سایر قابلیت‌های جدید آپدیت EMUI 9.1 را خودتان کشف کنید. نظر شما در مورد این بروزرسانی چیست؟

منبع GSMArena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.