این گوشی با صفحه نمایش 2.4 اینچی اندازه یک پرچمدار قیمت دارد!

سوپریم یک دهه پیش تنها یک فروشگاه کوچک در نیویورک بود، اما حالا تبدیل به یک شرکت میلیارد دلاری شده. محصول تازه شرکت هم یک گوشی بسیار گران‌قیمت است.

0

سوپریم یک برند بسیار مشهور است. لوگوی سفید و قرمز این شرکت را حتما مشاهده کرده‌اید. همین لوگو و محصولات شرکت باعث شده که یک خرده فرهنگ حول آن شکل بگیرد. از تکه آجر گرفته تا لباس‌ها و اسکیت‌بورد، همه چیز در لیست محصولات شرکت موجود است. حالا گوشی سوپریم هم به زودی عرضه خواهد شد.

گوشی سوپریم اصلا هوشمند نیست!

این گوشی به هیچ‌وجه یک گوشی هوشمند نیست. در حقیقت با یک گوشی موبایل ساده و کلاسیک روبرو هستید. این گوشی در کاتالوگ پائیز و زمستان 2019 شرکت نمایش داده شده است. در این کاتالوگ محصولاتی همچون فنجان اندازه‌گیری، صندلی و شلوار گرمکن هم وجود دارد! این گوشی با نام گوشی یک بار مصرف (Burner Phone) عرضه خواهد شد و قابلیت ارتباط 3G به همراه یک دوربین داخلی را دارد.

این گوشی توسط شرکت Blu طراحی شده است. در حقیقت این محصول از پیش هم وجود داشته و همانند بسیاری از محصولات سوپریم، تنها برند و ظاهر آن تفاوت کرده است. از مشخصات این گوشی می‌توان به دو سیم‌کارته بودن، صفحه‌نمایش 2.4 اینچی، دوربین و لوگو سوپریم اشاره کرد. لوگو سوپریم در صفحه‌نمایش هم قابل مشاهده است.

اما قیمت این محصول چقدر است؟ همچنان خبری از قیمت منتشر نشده و منتظر اعلام رسمی هستیم. اما باید توجه کنید که مدتی پیش سوپریم یک آجر را با قیمت 30 دلار به فروش رساند! حالا همین آجر در eBay با قیمت 499 دلار فروخته می‌شود. به همین خاطر احتمال نمی‌دهیم که این گوشی خیلی ارزان باشد و شاید با قیمت یک پرچمدار عرضه شود.

اما گذشته از میزان عجیب بودن این خبر، برند سوپریم همینطور تبدیل به غول امروزی شده است. سوپریم مدام در حال تغییر دادن مرزها به حدی سورئال است. به همین خاطر عرضه یک گوشی فقط دیر یا زود داشت. امیدواریم که حداقل این شرکت دفعه بعدی یک گوشی هوشمند عرضه کند، گرچه قیمت این گوشی واقعا دور از ذهن خواهد بود. اگر علاقه دارید که بیشتر با برند سوپریم و محصولات غیرقابل باور آن آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم این ویدیو را مشاهده کنید.

 

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.