«وان پلاس تی وی» نام اولین تلویزیون هوشمند وان پلاس خواهد بود

به تازگی تصویر فوق توسط وان پلاس در وبلاگ رسمی این شرکت به اشتراک گذاشته شده که می‌تواند باعث قوت بخشیدن به شایعات قبلی مبنی بر رونمایی زودهنگام این شرکت چینی از یک تلویزیون هوشمند باشد.

0

وان پلاس یکی از زیر مجموعه‌های غول فناوری چینی اوپو محسوب می‌شود، با این حال در سال‌های اخیر با پیروی از خط و مشی محصولات باکیفیت و ارزان قیمت توانسته در بسیاری از بازارها برای خود اسم و رسمی به پا کند. هرچند وان پلاس در این مدت به تولید انواع اقسام گجت‌های فناوری پرداخته است، با این حال همواره محبوب‌ترین محصول آن گوشی هوشمند بوده، چیزی که به نظر می‌رسد با آمدن وان پلاس تی وی (OnePlus TV) تغییر پیدا کند.

این شرکت در طول سالیان متمادی دست به ساخت محصولات مکمل بسیاری زده است؛ از هدفون‌های بی‌سیم بسیار باکیفیت وان‌پلاس Bullets گرفته تا کوله‌پشتی‌های با طراحی فوق‌العاده و دیگر لوازم پوشیدنی که همگی تاریخ شرکت را درخشان‌تر از دوره قبل خود کرده‌اند. خود لاو دارای پیش‌زمینه در تولید محصولات سینمای خانگی است و قبل از ورود به بازار تولید گوشی‌های هوشمند، در بخش محصولات پخش‌کننده بلوری شرکت اوپو الکترونیک فعالیت داشته است.

به هر حال بار دیگر شاهد داغ شدن شایعات مرتبط با تلویزیون هوشمند شرکت چینی هستیم که احتمالاً وان پلاس تی وی نام خواهد گرفت؛ موضوعی که به راحتی می‌توان آن را از تصویر منتشر شده فوق توسط خود شرکت چینی حدس زد.

ما در طراحی این لوگو از توالی هندسی کلاسیک الهام گرفته‌ایم که می‌توان نمونه‌های آن را در بسیاری از اشکال هنری کلاسیک، مانند نماد باستانی هندو، ماندالا و معبد معروف یونان باستان، Heraion Argos مشاهده کرد. البته در نگاه اول می‌توان حدس زد که پس زمینه این سبک طراحی برای نشان دادن “تقارن” و “وحدت” در انتخاب کلمات بوده است.

هنگامی که حرف از انتخاب نام برای یک محصول جدید می‌شود، می‌توان برای آن یک نام و برند جدید ایجاد کرد یا آنکه از برند شناخته شده قبلی با کمی تغییر استفاده نمود. بر همین اساس ما حرف TV را به لوگوی اصلی شرکت اضافه کردیم. البته در نظر داشته باشید که “Plus” استفاده شده در این لوگو، به معنای امکانات نامحدود آن خواهد بود.

هرچند اکنون دیگر مطمئن هستیم که وان پلاس بر روی یک تلویزیون هوشمند کار می‌کند، با این حال هنوز اطلاعاتی پیرامون ویژگی‌ها و زمان معرفی آن ارائه نشده است. البته به لطف گفته‌های Ishan Agarwal، یکی از منابع نزدیک به وان پلاس، این احتمال وجود دارد که وان پلاس تی وی هفته آینده معرفی گردد.

بر همین اساس گفته می‌شود که وان پلاس تی وی در چهار مدل 43 اینچ، 55 اینچ، 65 اینچ و 75 اینچی با قدرت گرفتن از پلتفرم اندروید تی وی از راه خواهد رسید. در کنار به ارث بردن خصلت قیمت مقرون به صرفه، تلویزیون هوشمند وان پلاس دارای پوسته “unique” هست و میتواند امکانات متمایزی از رابط کاربری OxygenOS را ارائه دهد.

منبع androidcentral
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.