اچ تی سی ویلدفایر ایکس به بازار هند معرفی شد؛ بازگشت ناشکوهمندانه پس از 8 سال!

شرکت اچ‌تی‌سی بالاخره یک گوشی جدید از سری وایلدفایر را معرفی کرده واین گوشی قرار است که به بازار هند عرضه شود.

0

اچ‌تی‌سی بالاخره یک نسخه جدید از وایلدفایر را عرضه می‌کند. آخرین گوشی که از وایلدفایر عرضه شد به هشت سال پیش برمی‌گردد. این نسخه وایلفادیر ایکس نام دارد و قرار است که برای بازار هند عرضه شود. البته امید خود را خیلی بالا نبرید. این یک بازگشت بزرگ به صحنه برای شرکت اچ‌تی‌سی نیست. اولین نکته که این گوشی توسط خود شرکت تولید نمی‌شود. وظیفه تولید گوشی به عهده شرکت تایوانی InOne است.

طبق گزارش XDA شرکت اچ‌تی‌سی مدتی پیش لایسنس خود را به این شرکت واگذار کرد و حالا این شرکت در حال تولید این گوشی تازه است. وایلدفایر ایکس یک گوشی پایین‌رده است و به هیچ‌وجه پرچمدار اچ‌تی‌سی نیست.

مشخصات گوشی وایلدفایر ایکس

داخل این دستگاه یک چیپست مدیاتک هلیو P22 قرار دارد. این چیپست پردازنده‌ای هشت‌هسته‌ای دارد. در زمینه باتری، این محصول از یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی استفاده می‌کند. 128 گیگابایت حافظه داخلی در محصول استفاده شده و در کنار آن 4 گیگابایت رم قرار دارد. صفحه نمایش این محصول 6.22 اینچ با رزولوشن 720P است. پشت دستگاه هم یک مجموعه دوربین سه‌گانه قرار دارد. یک سنسور 12 مگاپیکسلی، یک سنسور 8 مگاپیکسل با زوم 2 برابر اپتیکال و یک سنسور عمق 5 مگاپیکسلی در این مجموعه وجود دارد.

مشخصات این دستگاه بد نیست. اگر این گوشی چند سال پیش با این مشخصات عرضه می‌شد، توانایی پرچمدار بودن را داشت. اما امروزه این گوشی یک گوشی پایین‌رده محسوب می‌شود. نسبت به قیمت هم محصولات بهتری شاید پیدا شود. گوشی Realme 3 چند ماه پیش عرضه شد. این گوشی هلیو P70 را داشت. باتری قوی‌تر و دوربین بهتر هم از مشخصات آن بود و قیمت آن هم کمتر از محصول جدید اچ‌تی‌سی بود.

قیمت و زمان عرضه گوشی

اما قیمت این محصول چگونه است؟ قیمت شروع این دستگاه 140 دلار خواهد بود. با این قیمت شما یک گوشی با حافظه داخلی 32 گیگابایت و رم 3 گیگابایت دریافت خواهید کرد. اگر 180 دلار هزینه کنید، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهید داشت. این گوشی در تاریخ 31 مرداد به بازار عرضه خواهد شد و اولین بازار آن به صورت اختصاصی در هند خواهد بود.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.