آپدیت اندروید 9 شیائومی ردمی 6 و ردمی 6i منتشر شد

شیائومی از ساعاتی پیش انتشار آپدیت اندروید 9 شیائومی ردمی 6 و ردمی 6i را آغاز کرده است. این به‌روزرسانی هم‌اکنون برای کاربران هندی قابل دریافت است و انتشار جهانی آن به‌زودی انجام می‌شود.

0

اواخر سال گذشته میلادی بود که شیائومی دو مدل ردمی 6 و ردمی 6i را در هند معرفی کرد. این دو گوشی هوشمند به صورت پیش‌فرض به اندروید 8.1 و رابط کاربری MIUI 9 مجهز شده بودند، البته پس از مدت کوتاهی این شرکت انتشار رابط کاربری MIUI 10 را آغاز کرد.

چند ماه پیش نیز شیائومی انتشار MIUI 10 توسعه یافته بر پایه اندروید 9 پای را در دسترس آزمایش‌کنندگان قرار داد. با این حال مشخص نبود که در چه تاریخی برای شیائومی ردمی 6 و ردمی 6i نسخه پایدار این آپدیت منتشر می‌شود، اگرچه بعدا شیائومی اعلام کرد که آپدیت اندروید 9 ردمی 6 و ردمی 6i شیائومی در آینده انجام می‌شود.

آپدیت اندروید 9 ردمی 6

مطابق پستی منتشر شده در Mi Community، کاربران هندی می‌توانند به‌روزرسانی اندروید 9 گوشی‌های ردمی 6 و ردمی 6i شیائومی را هم‌اکنون دریافت کنند. این آپدیت شامل ورژن گلوبال رابط کاربری MIUI 10 می‌شود.

آپدیت منتشر شده برای ردمی 6 نسخه IUI 10.4.1.0.PCBMIXM و در شیائومی ردمی 6i نسخه MIUI 10.4.1.0.PCGMIXM را به همراه دارد. هر دو بسته آپدیت 1.3 گیگابایت حجم دارد و شامل وصله امنیتی ماه جولای گوگل و اندروید 9 پای می‌شوند.

آپدیت اندروید 9 ردمی 6

از جمله تغییرات مهم این آپدیت می‌توان به افزوده شدن system-wide dark mode (حالت تاریک برای تمامی بخش‌های دستگاه)، استفاده از تشخیص چهره برای قفل کردن اپلیکیشن، انیمیشن شارژ جدید و سفارشی‌سازی بخش ساعت صفحه اسکرین‌لاک اشاره داشت.

شیائومی پیش از این نیز به‌روزرسانی اندروید 9 را برای مدل‌های ردمی نوت 6 پرو، ردمی نوت 5 پرو، ردمی 6 پرو و ردمی Y2 منتشر کرده است. با انتشار آپدیت اندروید 9 شیائومی ردمی 6 و 6i ، شیائومی برنامه انتشار اندروید 9 پای را طبق جدول خود به پایان رسانده است.

منبع fonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.