برخلاف ادعای سامسونگ بدنه گلکسی نوت 10 به جای فولاد از آلومینیوم ساخته شده است

بررسی‌های انجام شده بر روی بدنه گلکسی نوت 10 نشان می‌دهند که سامسونگ برخلاف گفته خود به‌جای فولاد ضد زنگ از آلومینیوم در ساخت قاب این دستگاه استفاده کرده است. این موضوع سبب شد سامسونگ اصلاحیه‌ای را برای اطلاعات گلکسی نوت 10 منتشر کند.

0

ساعاتی پیش وب‌سایت The Verge گزارشی را منتشر کرد که مطابق آن ویدیوی منتشر شده درباره استفاده از گلکسی نوت 10 که دو روز پیش توسط سامسونگ بارگذاری شد، یک مشکل جدی دارد. در بدنه گلکسی نوت 10 از جنس فولاد نبوده و آلومینیومی است.

گوینده ویدیو در این تیزر تبلیغاتی عنوان می‌کند که ” شیشه و فولاد ضد زنگ با یکدیگر ادغام می‌شوند تا ضخامت به حداقل برسد.” هم‌چنین طبق گفته وب‌سایت Sammobile در وب‌سایت رسمی سامسونگ نیز جنس فریم دستگاه فولاد ضد زنگ عنوان شده است. با این حال سامسونگ در رابطه با نوع متریال مورد استفاده در ساخت گلکسی نوت 10 در هیچ‌کدام از خبرگزاری‌ها و یا رویداد Unpacked صحبتی نداشته است.

سامسونگ در بیانیه ارسالی خود به وب‌سایت The Verge دلیل این موضوع را ساخته شدن فریم گلکسی نوت 10 از آلومینیوم عنوان می‌کند. این احتمال وجود دارد که سامسونگ در ابتدا قصد داشته از فولاد ضد زنگ برای ساخت بدنه گلکسی نوت 10 استفاده کند اما در نهایت این متریال با آلومینیوم جایگزین شده است.

قیمت گوشی گلکسی نوت 10

رخ دادن این اشتباه توسط سامسونگ آن‌هم در دو مکان بسیار عجیب است. البته سامسونگ این ویدیو را حذف و ویدیوی جدید و اصلاح شده را جایگزین کرد. به هر حال می‌توان خوشحال بود که بدنه گلکسی نوت 10 واقعا از فولاد ضد زنگ ساخته نشده است. استفاده از این متریال در آیفون XS و آیفون XS مکس اگرچه ظاهر لوکس و دلربایی را به همراه داشته است، اما به راحتی خراش برمی‌دارد. آلومینیوم در برابر خط و خش مقاوم‌تر است، حتی اگر به اندازه فولاد ضد زنگ لوکس نباشد!

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.