هواوی رابط کاربری EMUI 10 را بر پایه اندروید 10 معرفی کرد/ نسخه بتا در راه است

هواوی به‌تازگی از نسل جدید رابط کاربری خود به نام EMUI 10 رونمایی کرد. این رابط کاربری بر پایه اندروید Q توسعه یافته و علاوه بر امکانات پایه این سیستم عامل از چندین قابلیت جدید نیز بهره‌مند است.

0

هواوی لحظاتی پس از معرفی سیستم عامل حدید خود به نام هارمونی، در راستای ادامه همکاری با گوگل از نسخه جدید رابط کاربری خود که بر پایه اندروید Q توسعه یافته است رونمایی کرد. نسخه بتای این رابط کاربری تحت نام EMUI 10 از تاریخ 17 شهریور ماه برای گوشی‌های سری هواوی پی 30 منتشر خواهد شد. البته این موضوع می‌تواند تایید کننده تاریخ رونمایی رسمی از نسخه پایدار (stable) اندروید 10 کیو  در همان محدوده زمانی باشد.

هواوی در طول مراسم خود جزییات زیادی را از رابط کاربری EMUI 10 اعلام نکرد. با این حال به این نکته اشاره شد که این نسل از رابط کاربری اختصاصی هواوی از حالت دارک مود گسترده توسعه یافته توسط گوگل استفاده خواهد کرد.

این شرکت همچنین قابلیت مولتی اسکرین را به این رابط کاربری اضافه کرده است، این قابلیت هم‌چون Link to Windows موجود در گلکسی نوت 10 عمل می‌کند. به این ترتیب کاربر قادر است صفحه نمایش موبایل خود را به صورت وایرلس در ویندوز مشاهده کند.

EMUI 10 نقطه اوج 7 سال طراحی UX است. قابلیت مولتی‌اسکرین تجربه‌ای بی‌نظیر به کاربران تلفن همراه و کامپیوتر شخصی به همراه یک طراحی بی‌نظیر می‌دهد.

Huawei Mobile (@HuaweiMobile) August 9, 2019

هواوی با انتشار رابط کاربری EMUI 10 از تاریخ 17 شهریور، به یکی از معدود تولیدکنندگان تلفن هوشمند اندرویدی تبدیل می‌شود که سرعت بالایی در انتشار به‌روزرسانی‌ها دارد.

این موضوع زمانی چشمگیرتر می‌شود که بدانید رابط کاربری EMUI یکی از پرتغییرات‌ترین نسخه‌های OEM برای اندروید است. این شرکت هم‌چنین در حال توسعه یک رقیب برای پلی‌سرویس گوگل به نام HMS Core است. به کمک این سرویس اپلیکیشن‌ها بر پایه API های مختلف توسعه داده می‌شوند.

به این ترتیب اگر دسترسی به محصولات و خدمات آمریکایی برای هواوی قطع شود، این شرکت به راحتی می‌تواند اپلیکیشن‌ها را روی سیستم عامل اختصاصی خود منتقل کند.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.