همکاری مایکروسافت و سامسونگ برای هر چه نزدیکتر کردن اندروید و ویندوز

مایکروسافت و سامسونگ در حال ایجاد یک رابطه همکاری جدید هستند. هر دو شرکت در حال ساخت اپلیکیشنی برای نزدیک کردن اندروید و ویندوز هستند.

0

ساتیا نادلا در مراسم آنپکد بر روی صحنه حاضر شد. دلیل حضور او در معرفی گلکسی نوت 10 اعلام خبر همکاری مایکروسافت و سامسونگ بود. او اشاره کرد که این همکاری یک همکاری بلندمدت برای بهبود کارآمدی دو سیستم و از بین بردن فاصله بین پی‌سی و دستگاه‌های موبایل است.

همکاری مایکروسافت و سامسونگ در چه زمینه‌ای است؟

سامسونگ اپلیکیشن Your Phone مایکروسافت را وارد گکسی نوت 10 خود خواهد کرد. این اپلیکیشن به شما اجازه می‌دهد که پیامک‌ها، نوتیفیکیشن‌ها و تمامی صفحه‌نمایش گوشی را وارد پی‌سی خود کنید. مایکروسافت همچنین در حال طراحی قابلیتی است که به کاربران گلکسی اجازه می‌دهد که گالری خود را با وان‌درایو هماهنگ کنند. بدین ترتیب می‌توانید تصاویر خود را وارد فضای ابری مخصوص کنید.

شیلپا رانگاناتان، سرپرست بخش موبایل مایکروسافت هم بر روی صحنه حاضر شد تا نگاهی دقیق‌تر به این اپلیکیشن ارائه دهد. او اعلام کرد که از این پس مایکروسافت به کاربران اجازه می‌دهد که به صورت مستقیم از پی‌سی خود تماس تلفنی برقرار کنند.

همکاری مایکروسافت و سامسونگ به همین موارد ختم نمی‌شود. این شرکت قصد دارد که برخی اپلیکیشن‌های اندرویدی خود را به صورت مستقیم روی گلکسی نوت 10 سوار کند. این اپلیکیشن‌ها شامل Word، Excel، PowerPoint و Outlook هستند. همه این اپلیکیشن‌ها به صورت از پیش نصب شده در دستگاه حضور خواهند داشت.

چهار سال پیش مایکروسافت تلاش کرد تا در گلکسی اس 6 این کار را انجام دهد. همچنین این شرکت مدتی بعد نسخه‌ی مایکروسافت گلکسی اس 8 را در فروشگاه خود به فروش رساند. این نسخه هم شامل سرویس‌ها و اپلیکیشن‌های مایکروسافت بود. البته این اتفاقی برای گلکسی اس 9 رخ نداد.

فروش نوت 10 در فروشگاه مایکروسافت

مایکروسافت از این پس گلکسی نوت 10 را در فروشگاه خود به فروش خواهد رساند. تمامی اپلیکیشن‌های این شرکت در همین در این دستگاه حضور خواهند داشت. این شرکت همچنین یک پیشنهاد جذاب برای کسانی که گوشی را پیش‌خرید می‌کنند دارد. با پیش‌خرید گلکسی نوت 10 یا نوت 10 پلاس، می‌توانید 150 دلار اعتبار سامسونگی و شش ماه حساب پریمیوم اسپاتیفای را دریافت کنید.

همکاری مایکروسافت و سامسونگ به تبلت‌ها هم خواهد رسید. مایکروسافت قصد دارد که یک تجربه کاربری جدید برای Outlook بر روی اندروید را عرضه کند. همچنین یک اپلیکیشن تازه Outlook برای ابزار پوشیدنی گلکسی هم در آینده عرضه خواهد شد.

 

منبع TheVerge
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.