سامسونگ از یک نسخه ویژه گلکسی واچ اکتیو 2 برای دونده‌ها رونمایی کرد

شرکت سامسونگ در مراسم شب گذشته خود در کنار گوشی‌های سری گلکسی نوت 10، از نسخه ویژه ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 با پسوند Under Armour برای دونده‌ها نیز پرده برداشت.

0

اگر پیگیر اخبار دنیای فناوری و شاخه گجت‌های پوشیدنی منتشر شده در فارنت باشید، احتمالاً در جریان هستید که سامسونگ دوشنبه گذشته از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 با قابلیت‌های جدید پرده برداشته است. در همین راستا شرکت کره‌ای نسخه ویژه گلکسی واچ اکتیو 2 با پسوند Under Armour را هم به مراسم رونمایی از سری گلکسی نوت 10 آورده که به طور ویژه می‌تواند عملکرد دونده‌ها را زیر نظر داشته باشد.

همان‌طور که به احتمال زیاد می‌توان حدس زد، سامسونگ در توسعه نسخه ویژه گلکسی واچ اکتیو 2 با لیبل تولید کننده لوازم ورزشی Under Armor همکاری داشته است. حاصل این همکاری ارائه ساعت هوشمند جدید با بدنه آلومینیومی سبک وزن بوده که می‌تواند فرم واقعی و مربیگری بدن‌سازی را با نشانه‌های دیداری و صوتی فراهم کند.

نکته قابل توجه آنکه اطلاعات ارائه شده از سوی این ساعت با دیتای جمع آوری شده از طول قدم‌های برداشته شده بر حسب دقیقه توسط کفش‌های دیجیتالی HOVR UA ادغام و پس از پردازش به الگوی حرکتی مناسب فرد تبدیل خواهد شد.

نسخه ویژه گلکسی واچ اکتیو 2

نسخه ویژه گلکسی واچ اکتیو 2 همچنین دارای اکانت رایگان 6 ماهه سرویس MapMyRun خواهد بود. این پکیج شامل سرویس‌های MVP (به طور معمول 6 دلار در ماه)، برنامه های آموزشی (به عنوان مثال 5 هزار، 10 هزار، ماراتن)، MVP (بر اساس مسیرهای جدید، الگوی حرکتی جدید تعریف میکند) و WILLpower (آموزش کنترل ضربان قلب)، مربیگری و موارد دیگر خواهد بود.

نسخه Under Armor Edition از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 در دو نسخه 40 و 44 میلی متری در رنگ‌های مشکی و خاکستری و با بندهای چرمی FKM قابل دسترس خواهند بود. البته همان‌طور که پیش‌تر نیز به آن اشاره کردیم، نسخه LTE ساعت هوشمند جدید سامسونگ صرفا در مدل فولاد ضد زنگ ارائه می‌گردد، از این رو نسخه Under Armor فاقد قابلیت پشتیبانی از شبکه LTE است.

منبع gsmarena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.