قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس سامسونگ مشخص شد

مراسم آنپکد سامسونگ بالاخره برگزار شد. سامسونگ پیش از این مراسم پردازنده تازه خود را معرفی کرده بود. اما حالا قیمت و زمان عرضه گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس هم مشخص شد.

0

مدت‌ها اخبار مختلفی در مورد پرچمدار جدید سامسونگ یعنی سری نوت 10 منتشر شد. همه مشخصات این محصول نسبتا مشخص شده بود و حتی نگاهی هم به ظاهر دستگاه داشتیم. امشب سامسونگ به صورت رسمی از این محصول پرده‌برداری کرد. حالا که این محصول به صورت رسمی معرفی شده، قیمت گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس هم مشخص شد.

قیمت گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

قیمت گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

همانطور که حدس می‌زنید، این محصول ارزان‌قیمت نیست. در حقیقت سری نوت به هیچ وجه یک سری ارزان‌قیمت نبوده. هر ساله قیمت گوشی‌های هوشمند بالاتر می‌رود. با این حال سامسونگ تلاش کرده که تا حد ممکن قیمت رقابتی برای عرضه داشته باشد. در حقیقت قیمت سامسونگ گلکسی نوت 10 از آیفون XS کمتر است. اما همچنان این قیمت زیاد است و اگر قصد خرید نسخه‌های بالاتر را داشته باشید، باید هزینه بیشتری بکنید. قیمت‌های این سری از این قرار است:

  • گلکسی نوت 10 با حافظه 256 گیگابایتی: 949 دلار
  • گلکسی نوت 10 پلاس با حافظه 256 گیگابایتی: 1099 دلار
  • گلکسی نوت 10 پلاس با حافظه 512 گیگابایتی: 1199 دلار

همانطور که گفتیم با اینکه هنوز هم این گوشی یک گوشی گران‌قیمت محسوب می‌شود، اما در رقبای خود مخصوصا خانواده آیفون XS جلوتر است و قیمت بهتری را ارائه می‌دهد.

زمان عرضه گوشی گلکسی نوت 10 و نوت 10 پلاس

اما گذشته از قیمت گوشی گلکسی نوت 10 در مورد زمان عرضه چه اطلاعاتی منتشر شده؟ کی باید منتظر عرضه این محصول باشیم؟ این محصول از یکم شهریور ماه در بسیاری از بازارها به فروش گذاشته خواهد شد. البته این فروش محدود است و مشخص نیست که چه بازارهایی در همان تاریخ یکم شهریور ماه این گوشی را دریافت خواهند کرد.

احتمال دارد که بازار ایران هم از آن جمله بازارهایی باشد که این محصول کمی دیرتر از زمان مقرر به فروش خواهد رسید. در هر صورت که باید منتظر این غول سامسونگی باشیم و ببینیم که این شرکت این بار چه دستاوردی را به همراه خود دارد.

منبع Phonearena
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.