درز تصاویر گوشی موتورولا وان زوم با دوربین چهارگانه و بزرگنمایی 5 برابر!

به تازگی تصاویر رندر شده از گوشی موتورولا وان زوم به بیرون درز پیدا کرده که در قاب پشتی میزبان دوربین چهارگانه است.

0

چند ماه پیش شاهد انتشار تصاویری تحت فرمت CAD از گوشی جدیدی با برند موتورولا بودیم که وجه شاخص آن تجهیز به دوربین چهارگانه بود. هرچند تا ماه گذشته برخی از آن با نام Motorola One Pro یاد می‌کردند، با این حال به تازگی یکی از منابع نزدیک به موتورولا در کنار فاش کردن برخی مشخصات سخت افزاری آن، مدعی شده که گوشی مذکور با نام وان زوم راهی بازار خواهد شد.

بر این اساس گوشی موتورولا وان زوم به نمایشگر 6.2 اینچی تمام صفحه با نسبت تصویر 21 به 9 دارای ناچ تجهیز گردیده است. به رغم به کار گیری از پنل AMOLED، موتورولا سنسور اثر انگشت این مدل را در به قاب پشتی آن منتقل کرده و خبری از فناور سنسور اثر انگشت یکپارچه شده با نمایشگر نخواهد بود.

نقطه قوت گوشی موتورولا وان زوم را می‌توان بهره‌مندی از سنسور 48 مگاپیکسلی مجهز به فناوری Quad-Pixel دانست. به احتمال زیاد این همان سنسور به کار رفته در گوشی One Vision مجهز به لرزشگیر اپتیکال خواهد بود، هرچند که به کار گیری از این فناوری در سنسورهای تله فوتو و سنجش عمق نیز دور از انتظار نیست.

موتورولا وان زوم

در حالی که سنسور ultrawide عکس برداری با زاویه بسیار باز را به ارمغان می‌آورد، سنسور telephoto zoom در جهت دسترسی به زوم 5 برابری هیبریدی به کار گرفته خواهد شد. در نهایت از یک سنسور سنجش عمق نیز به عنوان دوبین چهارم این گوشی استفاده شده است.

تصویر فوق نشان می‌دهد که در قسمت سمت راست فریم گوشی موتورولا وان زوم دکمه پاور، دکمه‌های تنظیم ولوم و خطوط آنتن دهی تعبیه شده است. Winfuture.de همچنین معتقد است که گوشی مذکور علاوه بر بهره‌مندی از درگاه یواس‌بی_سی، از جک 3.5 میلی متری صدا هم پشتیبانی کرده، با این حال به دلیل عدم وجود شکاف خروجی صدا در پایین گوشی، خبری از بلندگوهای استریو نخواهد بود.

از دیگر ویژگی‌های گوشی موتورولا وان زوم که احتمالاً در نمایشگاه IFA2020 با قیمت 429 یورویی رونمایی خواهد شد، می‌توان به باتری 4500 میلی آمپر ساعتی و قدرت گرفتن پیش‌فرض از اندروید 9 پای اشاره کرد.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.