گوگل اپلیکیشن Trips خود را تعطیل می‌کند

بر اساس اعلام رسمی شرکت گوگل، اپلیکیشن Trips برای گوشی‌های هوشمند به زودی از دسترس خارج خواهد شد، با این حال قابلیت‌های اصلی آن با سرویس نقشه و نتایج موتور جستجوی این شرکت ادغام می‌شود.

0

بر این اساس پشتیبانی اپلیکیشن Trips توسط گوگل از همین امروز پایان خواهد یافت، با این حال یادداشت‌های ذخیره شده و نتایج جستجوی استفاده کنندگان از آن همچنان در حساب گوگل اکانت قابل دسترس خواهد بود.

بدین ترتیب کاربران با جستجوی عبارت “my trips” یا رفتن به این صفحه از سرویس مسافرت گوگل، می‌توانند با جست‌وجوی مقصد سفر هم‌زمان به گزینه‌های مناسب برای پرواز، هتل، راهنماهای سفر و بسته‌های تعطیلاتی مرتبط با مقصد مورد نظرشان دست یابند. با این اوصاف گوگل برای مقاصد سفر و گردشگری کاربران را به استفاده از وب‌سایت Travel ترغیب کرده و در پلتفرم موبایل نیز تمرکز بیشتری بر سرویس‌های نقشه و مسیریابی خواهد داشت.

تعطیلی اپلیکیشن Trips

لازم به یادآوری است روند تغییرات سرویس مسافرت گوگل از سال گذشته و هم‌زمان با ادغام سرویس‌های گوگل فلایتس و گوگل هتلز آغاز گردید. همچنین به زودی کاربران خواهند توانست یادداشت‌ها، جاذبه‌ها، پروازها و هتل‌های ذخیره شده در Google Trips را توسط یک مرورگر در بخش Travel مشاهده و ویرایش کنند.

در سوی دیگر بخش اطلاعات تکمیلی مکان‌های دیدنی، رستوران‌ها و رویداد‌های مهم در تب “Explore” سرویس نقشه ارائه می‌گردد. درنهایت در آینده‌ای نه چندان دور مشاهده مکان هتل‌ها و امکان رزرو آن‌ها به سرویس نقشه این شرکت افزوده خواهد شد. البته اطلاعات مهم هتل‌ها به صورت آفلاین نیز در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

منبع techcrunch
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.