تایید مراسم ال جی در نمایشگاه IFA؛ ال جی وی 60 تینکیو با دو صفحه نمایش در راه است

ال‌ جی به تازگی ویدیو کلیپی در صفحه رسمی خود در یوتیوب منتشر کرده که به نوعی می‌توان از آن به عنوان دعوت نامه مراسم معرفی وی 60 تینکیو در نمایشگاه IFA2019 یاد کرد.

0

هرچند ال‌ جی این روزها دیگر سهم محسوسی از بازار گوشی هوشمند را در اختیار ندارد، با این حال دلیل نمی‌شود شرکت کره‌ای قصد خارج شدن از این بازار را داشته باشد. در همین حال ال‌ جی به تازگی تائید کرده که گوشی پرچم‌دار وی 60 تینکیو (V60 ThinQ) در نمایشگاه IFA2019 معرفی خواهد شد.

در کلیپ منتشر شده از سوی ال‌ جی به گوشی هوشمند با دو صفحه نمایش اشاره می‌شود که برخی از آن با نام وی 60 تینکیو یاد می‌کنند. نکته قابل توجه آنکه گوشی در این تیزر در حالت عادی دارای یک نمایشگر بوده، با این حال به صورت تاشو نمایشگر دوم آن قابل دسترس خواهد بود. این قابلیت می‌تواند در انجام بازی Pac-Man فضای بزرگ‌تری را در اختیارتان قرار دهد.

درنهایت پس از بسته شدن دو نمایشگر، پیام ذخیره شدن ساعت “10:00″، جمعه، 6 سپتامبر 2019” مصادف با دومین روز از نمایشگاه IFA2019 نمایش داده می‌شود که بدون شک مربوط به تاریخ رونمایی از گوشی مذکور خواهد بود.

تاکنون دو شرکت سامسونگ و هواوی نتوانسته‌اند گوشی‌های تاشو گلکسی فولد و میت ایکس را به دلایل مختلف از جمله عدم کیفیت نمایشگر تاشو، پس از چندین ماه از زمان رونمایی راهی بازار کنند. در این حال جالب است که ال‌ جی نیز طرحی صفحه نمایش دوگانه را برای وی 60 تینکیو در نظر گرفته است.

البته همان‌طور که در تیزر فوق مشاهده می‌شود، احتمالاً نمایشگر کوچک‌تر برای انجام امور روزنامه همچون وبگردی، ارسال پیام و… استفاده خواهد شد و نمایشگر دوم برای کارهایی مانند انجام بازی که فضای بیشتری را احتیاج دارد به کار گرفته می‌شود.

شرکت ال جی پیش‌تر تائید کرده بود که در کنفرانس رسانه‌ای که در هتل Pullman Berlin Schweizerhof برگزار می‌شود، از صفحه نمایش دوگانه به همراه یک تلفن هوشمند جدید رونمایی خواهد کرد. دور از ذهن نیست که پرچم‌دار جدید ال‌ جی نیز همانند دیگر گوشی‌های بالا رده اندرویدی 2020 به طور پیش‌فرض با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G راهی بازار گردد.

لازم به یادآوری است که در نمایشگاه MWC2019، ال جی از گوشی V50 ThinQ 5G با قابلیت اتصال نمایشگر ثانویه رونمایی کرد. هنگامی که ال‌ جی V50 ThinQ 5G به صورت افقی قرار می‌گیرد و نمایشگر دوم به آن متصل است به یک دستگاه کاربردی و کامل برای بازی مبدل می‌شود که نمایشگر دوم در واقع به منزله یک پد کنترل اختصاصی برای بازی‌ها عمل می‌کند.

از جمله ویژگی‌های احتمالی V60 ThinQ می‌توان به دوربین سلفی 2 گانه، حداقل 8 گیگابایت حافظه رم، تراشه اسنپ‌دراگون 855 پلاس، قابلیت مقاومت در برابر نفوذ آب بر اساس استاندارد عایقی IP68  و جک 3.5 میلی متری صدا اشاره کرد.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.