آپدیت EMUI 9.1 پی 10 پلاس هواوی قابلیت GPU Turbo 3.0 را برای این گوشی به همراه دارد

هواوی ساعاتی پیش انتشار آپدیت EMUI 9.1 پی 10 پلاس را آغاز کرده است. این‌ آپدیت علاوه بر دریافت اندروید پای شامل فایل سیستم جدید و هم‌چنین فعال شدن قابلیت GPU Turbo 3.0 نیز می‌شود.

0

هواوی پی 10 پلاس در بهمن ماه سال 1395 معرفی و روانه بازار شد. بنابراین هم‌اکنون بیش از دو سال از عمر این تلفن هوشمند می‌گذرد، با این حال هواوی به‌تازگی یک به‌روزرسانی جدید را برای این گوشی هوشمند منتشر کرده است. به‌روزرسانی پرچم‌داران سال 2017 هواوی شامل EMUI 9.1 می‌شود که یکی از ویژگی‌های جدید آن موجب افزایش سرعت گوشی هوشمند می‌شود.

آپدیت EMUI 9.1 پی 10 پلاس بر پایه اندروید 9 پای توسعه یافته است، برای این گوشی هوشمند منتشر کرده است. بنابراین هواوی پی 10 پلاس دومین به‌روزرسانی اصلی خود را دریافت می‌کند. این به‌روزرسانی شامل مواردی از قبیل استفاده از فایل سیستم EROFS جهت افزایش سرعت دستگاه، پشتیبانی از تماس ویدیویی، شخصی‌سازی تماس‌های ویدیویی برای مخاطبین و هم‌چنین افزوده شده GPU Turbo 3.0 می‌شود.

فناوری GPU Turbo 3.0 با بهینه‌سازی منابع سخت‌افزاری این امکان را به کاربر می‌دهد تا تجربه بهتری از بازی کردن با گوشی هواوی خود داشته باشد.

عرضه گسترده این آپدیت از طریق OTA می‌تواند مدت زمانی به طول بی‌انجامد. برای بررسی دریافت این آپدیت به منوی تنظیمات تلفن همراه خود وارد شده و بخش Software Update را انتخاب کنید، اگر بسته به‌روزرسانی قابل دریافت باشد، دانلود آن به صورت خودکار آغاز می‌شود. دریافت آپدیت EMUI 9.1 پی 10 پلاس هواوی از طریق نرم‌افزار HiCare نیز قابل انجام است.

منبع gizmochina
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.