قیمت گلکسی واچ اکتیو 2 و زمان عرضه آن به بازار مشخص شد

شرکت سامسونگ که تنها ساعاتی پیش از ساعت هوشمند گلکسی واچ اکتیو 2 رونمایی کرد، در نظر دارد فروش این محصول را لااقل در ایالات متحده از ماه آینده با قیمت پایه 280 و 300 دلاری به ترتیب برای مدل‌های 40 و 44 میلی متری استیل آغاز کند.

دقایقی پیش جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ با نام گلکسی واچ اکتیو 2 با حفظ مشخصات فیزیکی نسل قبلی و البته با قابلیت‌ها و امکانات جدید رونمایی شد اما قیمت گلکسی واچ اکتیو 2 و زمان عرضه آن چگونه است؟

هرچند شرکت سازنده هنوز اطلاعاتی پیرامون زمان دقیق و قیمت Galaxy Watch Active 2 ارائه نکرده است، با این حال وب‌سایت AllAboutSamsung که یکی از منابع معتبر نزدیک به این شرکت کره‌ای به حساب می‌اید اطلاعاتی را در این خصوص منتشر کرده است و بر این اساس گلکسی واچ اکتیو 2 از ماه آینده راهی بازار خواهد شد.

قیمت گلکسی واچ اکتیو 2

قیمت گلکسی واچ اکتیو 2 سامسونگ | Galaxy Watch Active 2

بر اساس گزارش این وب‌سایت، ساعت هوشمند Galaxy Watch Active 2 در دو مدل 40 و 44 میلی متری در نسخه‌های بلوتوث و LTE ارائه می‌شود. قیمت هر مدل بسته به ابعاد نمایشگر و جنس بدنه و بند ساعت متفاوت خواهد بود.

بر این اساس مدل پایه آلومینیومی و استیل ضد زنگ نسخه 40 میلی متری ساعت هوشمند جدید سامسونگ قرار است به ترتیب با قیمت 299 و 399 دلار راهی بازار شود. این رقم برای مدل 44 میلی متری 319 و 419 دلار در نظر گرفته شده است.

اما در سوی دیگر مدل پشتیبانی کننده از شبکه LTE گلکسی واچ اکتیو 2 با بدنه استیل ضد زنگ برای مدل 40 و 44 میلی متری به ترتیب 449 و 469 دلار قیمت گذاری شده است. نکته مایوس کننده آنکه سفارش مدل LTE با بدنه آلومینیومی امکان پذیر نخواهد بود.

در نظر داشته باشید که قیمت جدیدترین ساعت هوشمند سامسونگ اعلام شده برای مدل‌های فوق توسط خرده فروشی‌های رسمی و نمایندگی‌های سامسونگ ارائه خواهد شد، با این حال ممکن است شاهد تغییر جزئی قیمت‌ها در برخی بازارها با توجه به هزینه مالیات و .. باشیم.

در سوی دیگر منبع خبر معتقد است که هرچند از 6 اوت (یک ماه دیگر) پیش‌فروش این محصول آغاز می‌شود، با این حال شاهد حضور رسمی آن از شهریور ماه (23 سپتامبر) در کنار تبلت گلکسی تب اس 6 و شاید گلکسی نوت 10 در بازار خواهیم بود.

منبع sammobile
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نظرات بسته شده است.